Så nåede jeg 40+0, inkl. billeder af mig og jordkloden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.513 visninger
59 svar
0 synes godt om
19. januar 2011

DK

Jep!
Så kom dagen jeg (ærlig talt) ikke troede skulle komme! Jeg er nu 40+0! OMG! Kirstine kom 37+4 og jeg føler at jeg lige siden jeg rundede 37+4 er gået over tiden, he he. Så jeg er RET klar! Kirstine har fattet det der med terminsdagen og er super spændt her til morgen, selv om hun godt ved at det jo ikke er sikkert at han kommer.

Der er ingen optræk til noget som helst! Ikke engang den mindste lille smule lændesmerter, eller bare en lille plukve kan det blive til her til morgen. Jeg har lidt hovedpine, men det er nok mere fordi jeg har sovet elendigt.

I får lige et par billeder af mig i natbukser! Nuuuj hvor er jeg blevet tyk, he he... Jeg beklager den lidt ringe kvalitet, men det var bare lige et par billeder Mikkel hurtigt tog med min mobil inden han kørte.

Ha en pragtfuldt dag de damer!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

sarahb

Du ser bare knald godt ud.. Og sikke en fin mave...

Jeg gik 8 dage over 2.gang tiltrods for jeg fødte 39+6 første gang. Håber ikke du når så langt.. Krydser for det bliver MEGET MEGET snart.
Men hold da op hvor er du lækker fra morgenen.

Anmeld

19. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

hvor er du smuk gravid

Anmeld

19. januar 2011

Lady Marion <3

Ha ha hvor er den dog fin og rund   Jeg syntes stadig den sidder meget højt   Som sædvanligt ser du jo hamrende godt ud , selvom du med garanti lige er væltet ud af sengen

Anmeld

19. januar 2011

Nalle

Sikke en fiiin mave!

Den dag jeg fødte anden gang, var der heller ikke optræk til noget som helst, andet end nogle mens lignede smerter, men kl 16:30 gik vandet, kl 21:30 var han født

Anmeld

19. januar 2011

Ranarupta

Hold kææææft, hvor ser du godt ud!
Er storesøster ikke lige ved at gå ud af sit gode skind?

Hvordan har du det ellers nu? Er du helt færdig eller ville du "snildt" kunne klare at gå 2 uger over tid?

Anmeld

19. januar 2011

DK

Taaak! Altså... han må godt komme i dag! Jeg satser på vandafgang kl. 16.30 og fin fødsel ud på aftenen ligesom Nalle

Men ja, maven sidder stadig højt! Også selv om den er sunket lidt. SUK!

Anmeld

19. januar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Uuuhs! Du er simpelthen SÅ SMUK gravid! Din mave sidder bare lige hvor den skal!!!

Hvor bliver det spændende - kan godt forstå du har følt dig klar, når Kirstine kom så tidligt

Krydser ihvert fald alt hvad der kan krydses for at du snart går i fødsel..... Årh, bliver sgu helt misundelig! Synes det er så fantastisk en tanke/følelse når veerne kommer, og man ved at man snart får sin guldklump i armene!!!

Anmeld

19. januar 2011

DK

Ranarupta skriver:

Hold kææææft, hvor ser du godt ud!
Er storesøster ikke lige ved at gå ud af sit gode skind?

Hvordan har du det ellers nu? Er du helt færdig eller ville du "snildt" kunne klare at gå 2 uger over tid?

Vi er ALLE ved at gå ud af vores gode skind, og jeg er bare SÅ færdig med den her graviditet

Anmeld

19. januar 2011

LinLin

SMUK!

Jeg har født hhv 37+6 og 40+0 - så forstår dig udemærket. Min anden fødsel var der overhovedet ikke optræk til! Har selv fødselsdag dagen før ham og havde ønsket han kom ud i gave Men ingenting! Så regnede med at gå meget over tid. Men 5.30 dagen efter mærkede jeg allerførste ve og 10.05 blev han født  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.