Så nåede jeg 40+0, inkl. billeder af mig og jordkloden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Mor til L&S

HOLD OP en smuk og rund mave

... Har jo sagt du føder i morgen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Pige2009

Du er bare brandlækker

Anmeld

19. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fødte 1. gang i 38+6 og forventede også, at jeg ville gøre det 2. gang. Men jeg fødte 40+5 og gik og forventede, at jeg ville føde fra 38+6 - synes godt nok at det var nogen lange uger.

Sender en STORM af ve-støv - pusssstttt .....

Og sikke en smuk mave

Anmeld

19. januar 2011

mamalicious

Satser alt hvad der satses kan, på at det bliver dagen !!

Ikke mindst fordi, at jeg bliver SÅ kulret når jeg ser din mave !!

Den er simpelthen SÅ flot !!

Hvor ville jeg gerne bare eje 1 billede fra mine graviditeter, hvor jeg havde set SÅ bragende godt ud!!

Så for din ....... og lidt min skyld, KOM UUUUUUUUUUUUD !!

Anmeld

19. januar 2011

Ranarupta

DK skriver:

Vi er ALLE ved at gå ud af vores gode skind, og jeg er bare SÅ færdig med den her graviditet

Oj, forstår dig godt!
Jeg nåede ikke længere end til 34+5 og dér var jeg HELT ødelagt!
(fremover bliver det PKS, så kommer aldrig til at gå over - det har lidt sin charme...)

Anmeld

19. januar 2011

Moar2011

DK skriver:

Jep!
Så kom dagen jeg (ærlig talt) ikke troede skulle komme! Jeg er nu 40+0! OMG! Kirstine kom 37+4 og jeg føler at jeg lige siden jeg rundede 37+4 er gået over tiden, he he. Så jeg er RET klar! Kirstine har fattet det der med terminsdagen og er super spændt her til morgen, selv om hun godt ved at det jo ikke er sikkert at han kommer.

Der er ingen optræk til noget som helst! Ikke engang den mindste lille smule lændesmerter, eller bare en lille plukve kan det blive til her til morgen. Jeg har lidt hovedpine, men det er nok mere fordi jeg har sovet elendigt.

I får lige et par billeder af mig i natbukser! Nuuuj hvor er jeg blevet tyk, he he... Jeg beklager den lidt ringe kvalitet, men det var bare lige et par billeder Mikkel hurtigt tog med min mobil inden han kørte.

Ha en pragtfuldt dag de damer!

Hvor er du floot og sikke en stor mave

Anmeld

19. januar 2011

piadas

DK skriver:

Jep!
Så kom dagen jeg (ærlig talt) ikke troede skulle komme! Jeg er nu 40+0! OMG! Kirstine kom 37+4 og jeg føler at jeg lige siden jeg rundede 37+4 er gået over tiden, he he. Så jeg er RET klar! Kirstine har fattet det der med terminsdagen og er super spændt her til morgen, selv om hun godt ved at det jo ikke er sikkert at han kommer.

Der er ingen optræk til noget som helst! Ikke engang den mindste lille smule lændesmerter, eller bare en lille plukve kan det blive til her til morgen. Jeg har lidt hovedpine, men det er nok mere fordi jeg har sovet elendigt.

I får lige et par billeder af mig i natbukser! Nuuuj hvor er jeg blevet tyk, he he... Jeg beklager den lidt ringe kvalitet, men det var bare lige et par billeder Mikkel hurtigt tog med min mobil inden han kørte.

Hæhæ, gid det var mig, der var så smuk om morgenen!

Øj, hvor er Bimmeren altså en stædig rad! Jeg var ved at fortælle min datter, som jo er et ½ år yngre end Kirstine, om at Kirstine også råber af din mave for at få Bimmeren ud lige som min

datter gør! Det synes hun var vældig sjovt - det resulterede bare i endnu mere råben af min mave! Men det hjælper sgu ikke!

HEP HEP BIMMER - kom nu uuudddd! Vi vil se dig IRL!

Anmeld

19. januar 2011

lollandpigen

DK skriver:

Jep!

Hold da op en fin mave.... Men kan godt forstå hvis du er ved at være utålmodig....

Sender en masse vee støv til dig og krydser finger for du snart kan se din lille baby.....

Knus

Anmeld

19. januar 2011

2babygirls

Ejh hvor er du smuk Ditte !!!

Sikke en lækker mave du har, savner det helt... Uden at være invalid

Anmeld

19. januar 2011

misslea

Du ser bare SÅÅÅÅ skide hamrende lækker ud!!! Så det kan jo kun være en rigtig lækkerbisken, der SNART kommer ud!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.