Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Såååå fin mave!
Sådan gad jeg godt se ud når jeg er 40+0, meeeen, det sker vist ikke. Satser på det meget flatterende flodheste look...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Taaak! Men føler mig nu ret kæmpe! De der +18 kg, de tynger dælme, he he...
Og tak for vestøv! Jeg samler og samler ind!
DK skriver: Jep!Så kom dagen jeg (ærlig talt) ikke troede skulle komme! Jeg er nu 40+0! OMG! Kirstine kom 37+4 og jeg føler at jeg lige siden jeg rundede 37+4 er gået over tiden, he he. Så jeg er RET klar! Kirstine har fattet det der med terminsdagen og er super spændt her til morgen, selv om hun godt ved at det jo ikke er sikkert at han kommer. Der er ingen optræk til noget som helst! Ikke engang den mindste lille smule lændesmerter, eller bare en lille plukve kan det blive til her til morgen. Jeg har lidt hovedpine, men det er nok mere fordi jeg har sovet elendigt. I får lige et par billeder af mig i natbukser! Nuuuj hvor er jeg blevet tyk, he he... Jeg beklager den lidt ringe kvalitet, men det var bare lige et par billeder Mikkel hurtigt tog med min mobil inden han kørte. Ha en pragtfuldt dag de damer!
Jep!Så kom dagen jeg (ærlig talt) ikke troede skulle komme! Jeg er nu 40+0! OMG! Kirstine kom 37+4 og jeg føler at jeg lige siden jeg rundede 37+4 er gået over tiden, he he. Så jeg er RET klar! Kirstine har fattet det der med terminsdagen og er super spændt her til morgen, selv om hun godt ved at det jo ikke er sikkert at han kommer.
Der er ingen optræk til noget som helst! Ikke engang den mindste lille smule lændesmerter, eller bare en lille plukve kan det blive til her til morgen. Jeg har lidt hovedpine, men det er nok mere fordi jeg har sovet elendigt.
I får lige et par billeder af mig i natbukser! Nuuuj hvor er jeg blevet tyk, he he... Jeg beklager den lidt ringe kvalitet, men det var bare lige et par billeder Mikkel hurtigt tog med min mobil inden han kørte.
Ha en pragtfuldt dag de damer!
IHHH du er altså smuk
Med mine piger fødte jeg ligesom dig 37+4 men Valdemar kom først 40+1 så håber for dig at lille manden vælger at komme idag eller i morgen
DK skriver: Taaak! Men føler mig nu ret kæmpe! De der +18 kg, de tynger dælme, he he... Og tak for vestøv! Jeg samler og samler ind!
Du er kæmpe - men på den gode måde... Jeg tror aldrig jeg har set nogen bære +18 kg SÅ flot!! Du har den fineste jordklode
Endnu en storm af ve-støv er netop sendt i din retning... Kom nu ud Bimmer!!
Line
Hvor er du smuk
Lige lidt støv fra mig held og lykke med det hele!
Ihhh hvor ser du bare fin ud selvom du har natbukser på. Rigtig flot mave. Håber for dig han snart kommer. Sender lige lidt ve-støv.
Kanon flot mave..
Åh gud , ser du sådan ud når du står op ?!
Men floot mave .. Håber han snart kommer ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128