De LÆNGE ventende billeder af vores lejlighed. (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

FrkT

Sees. skriver:

Det er en LÆKKER lejlighed, søde Dorthe

og ang. rodet - Jamen, der roder, og hva så? Det var vidst ikke det debatten handlede om, var det?
Jeg er heller ikke for god til at rydde op, og min far kommentere det tit, men jeg vil altså hellere have overskud til min søn, og se lidt rod hist og her, end jeg vil have det klinisk rent og pænt, og så ikke have overskud eller tid, til så meget andet!

Anyways - Tråden var til for at vise de billeder, som nogle folk har efterspurgt, vist ikke til så meget andet.
Så rodet er vel Dorthes hovedpine, og ikke til for at andre folk skal kommentere på det

Og ja, June - Når man ligger sådanne billeder op, må man være forberedt til lidt af hvert, men altså, der er "grænser for galskaben". Nogle gange skal man holde sin mening for sig selv.
Det er jo heller ikke fordi at vi kigger på vores venindes nyfødte, og siger "Fin størrelse, men han er da ikke særlig pæn, var?" - vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

june1987

FrkT skriver:

Det kan godt være, men mon ikke der også er nogle ting som du ville blive såret over hvis folk kommenterede og kom med en negativ mening omkring? Det tror jeg i hvert fald på. Og ærlig talt, får DU noget ud af at kommentere om et hjem er rodet eller ej? Og får vedkommende du kommenterer det til noget ud af det - andet end måske at blive såret? Næhhhh.... 

Nu fortæller jeg hvordan jeg gør:

1- konstatere der står noget om mig

2- læser lidt positivt/negativt

3- slukker computeren hvis det bliver for meget og holder mig væk fra den side i laaang tid 

og folk må sgu sige om mig hvad de vil, hvis de får det bedre ved at fremhæve sig selv så er det vel fint 

Forstå at jeg ikke har skrevet hendes hjem er roddet eller noget i den dur, jeg skrev bare at dk er et fri land og vi har ytrings frihed, at nogen ikke bruger den er ikke mit problem, så lad være med at tro jeg har skrevet noget og LÆS indlægget igen!

Anmeld

21. januar 2011

frk Jensen

FrkT skriver:

Ja opvasken render sgu ingen steder...

Anmeld

21. januar 2011

FrkT

june1987 skriver:

Nu fortæller jeg hvordan jeg gør:

1- konstatere der står noget om mig

2- læser lidt positivt/negativt

3- slukker computeren hvis det bliver for meget og holder mig væk fra den side i laaang tid 

og folk må sgu sige om mig hvad de vil, hvis de får det bedre ved at fremhæve sig selv så er det vel fint 

Forstå at jeg ikke har skrevet hendes hjem er roddet eller noget i den dur, jeg skrev bare at dk er et fri land og vi har ytrings frihed, at nogen ikke bruger den er ikke mit problem, så lad være med at tro jeg har skrevet noget og LÆS indlægget igen!

Jeg ved godt at du ikke har skrevet det, bare rolig 

Jeg brugte det bare som eksempel, fordi det var det debatten udsprang i...

Men det er fint at du kan lægge det bort på den måde, hvis der er noget der er for ubehageligt for dig at læse, men det er jo ikke sikkert at alle andre kan det. Og nogle går måske flere måneder bagefter og er ked af det og har det skidt med sig selv (ved godt det virker overdrevet når jeg skriver det, men har flere bekendte som har det SÅ skidt med sig selv når de får noget nedladende at vide).

Anmeld

21. januar 2011

FrkT

frk Jensen skriver:

Ja opvasken render sgu ingen steder...

Nemlig!

Og gjorde den det var det nu også helt iorden 

Anmeld

21. januar 2011

frk Jensen

FrkT skriver:

Nemlig!

Og gjorde den det var det nu også helt iorden 

Ja bare den dog selv ville vaske sig selv op!

Det hjælper sgu nok når jeg får en opvasker..

Anmeld

21. januar 2011

june1987

FrkT skriver:

Jeg ved godt at du ikke har skrevet det, bare rolig 

Jeg brugte det bare som eksempel, fordi det var det debatten udsprang i...

Men det er fint at du kan lægge det bort på den måde, hvis der er noget der er for ubehageligt for dig at læse, men det er jo ikke sikkert at alle andre kan det. Og nogle går måske flere måneder bagefter og er ked af det og har det skidt med sig selv (ved godt det virker overdrevet når jeg skriver det, men har flere bekendte som har det SÅ skidt med sig selv når de får noget nedladende at vide).

godt så er den på plads

men ja, jeg havde det selv sådan de første mange år på nettet men man vænner sig til det, eller jeg har ihvertfald 

Anmeld

21. januar 2011

FrkT

frk Jensen skriver:

Ja bare den dog selv ville vaske sig selv op!

Det hjælper sgu nok når jeg får en opvasker..

Vi har lige fået opvasker igen. Vi havde en rigtig god en, men da vi flyttede herud, og selvfølgelig skulle have den med os, så sagde svigerfar at han sagtens kunne koble den fra det gamle sted og koble den til her, så kunne mine forældre spare regningen på det (de havde tilbudt at betale det for os), så det gjorde han, men det med at koble den til igen gik sq ikke for godt for ham (havde jeg vidst at han ikke kunne havde jeg selvfølgelig sagt nej), så han fik den koblet til dobbelt strøm, og den brændte fuldstændig af da vi forsøgte at tænde den. Så vi har gået uden opvasker fra 1. april og så til her for 2-3 uger siden, hvor han købte en ny til os (dog en meget billigere model som ikke kan det samme, men den fungerer alligevel heldigvis). Jeg vil aldrig være uden opvasker igen, synes virkelig det er spild af mit liv at bruge en time hver eneste dag på opvask!

Anmeld

21. januar 2011

frk Jensen

FrkT skriver:

Vi har lige fået opvasker igen. Vi havde en rigtig god en, men da vi flyttede herud, og selvfølgelig skulle have den med os, så sagde svigerfar at han sagtens kunne koble den fra det gamle sted og koble den til her, så kunne mine forældre spare regningen på det (de havde tilbudt at betale det for os), så det gjorde han, men det med at koble den til igen gik sq ikke for godt for ham (havde jeg vidst at han ikke kunne havde jeg selvfølgelig sagt nej), så han fik den koblet til dobbelt strøm, og den brændte fuldstændig af da vi forsøgte at tænde den. Så vi har gået uden opvasker fra 1. april og så til her for 2-3 uger siden, hvor han købte en ny til os (dog en meget billigere model som ikke kan det samme, men den fungerer alligevel heldigvis). Jeg vil aldrig være uden opvasker igen, synes virkelig det er spild af mit liv at bruge en time hver eneste dag på opvask!

Hehe.. jeg har aldrig været vant til at have en opvasker.. kun hjemme ved de gamle..

Men nu har min fantastiske kammerat givet min en opvasker... og han kommer sgu også og sætter dyret til.. YAY

Anmeld

21. januar 2011

FrkT

frk Jensen skriver:

Hehe.. jeg har aldrig været vant til at have en opvasker.. kun hjemme ved de gamle..

Men nu har min fantastiske kammerat givet min en opvasker... og han kommer sgu også og sætter dyret til.. YAY

Uhhh det bliver du glad for  Det er en fantastisk opfindelse. Jeg har været vant til at have opvasker ligeså længe jeg kan huske, så det var underligt den periode vi ikke havde - og træls!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.