frk Jensen skriver:
Argh!!! FED lejlighed...
Nu er der kommet en del kommentare om "rodet".
Hvor mange af os har lige ryddet op HVER aften når unger sover? Smider vi os ikke på sofaen og får slappet lidt af?
Come on, vi er alle bare mennesker... Det hele skal være så ryddet op hele tiden, opvasken taget og vasketøjs kurven skal heldigvis gabe efter tøj der bare er en lille smule beskidt..
Sådan er det altså bare ikke hos alle... Og HELDIGVIS!!
Frk Jensen
Aldrig har der været så mange rodet hjem som nu
jeg husker dem i hvertfald ikke fra min barndom i 70erne og 80erne, men ved i hvad, den gang var det et helvede at være barn for der skulle man ses og helst ikke høres, hjemmene var KLINISKE rene, jeg havde aldrig venner med hjemme eller næsten aldrig for hele tiden blev der rettet på os, tænk hvis nu vi tabte en krumme eller en klat et eller andet på de fine tæpper
så da jeg fik min egen lejlighed og min mor kom på besøg som er virkelig pertentlig til fingerspidserne kunne hun finde på at kommentere en lille bunke et eller andet, men det var MIT hjem og jeg rodede lige så meget som jeg ville så nogle gange gjorde jeg det blot for at irritere hende 
Sumasummarum er at da jeg fik mit første barn for 10 år siden kom sp på besøg og min mor var her, det første hun pointerede var at det virkelig var skønt at se at vores søn havde legetøj i stuen for det viste at barnet havde plads i huset, senere da han blev så stor at han begyndte at tumle og kravle lå der legetøj i hele stuen en dag hun kom, hun sagde igen nej hvor er det abre dejligt at man kan se du bruger tiden på dit barn og ikek på at gå og rydde op og gøre rent, hun ville langt hellere komme i et hjem hvor der var nullermænd i hjørnerne og små bunker rundt omking end komme i et klinisk hjem for så brugte moderen hendes tid på andet end børnene.
Så smæk roligt benene op og nyd roen og voksentiden, rodet og nullermændende løber ingen vejne
Anmeld