De LÆNGE ventende billeder af vores lejlighed. (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

Meliora

Macrolf skriver:

Hvorfor syntes du det er en nedladende kommentar?

TS skriver selv at der er rodet, og det er der godt nok. Jeg har da personligt aldrig set et hjem der roder så meget

Helt enig. Hvis man ikke er ligeglad med at folk ved man roder, så ville man jo aldrig ligge sådan nogle billeder op. Så det et nok noget ts har det fint med;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

Meliora

FrkT skriver:

Seriøst?? Jeg har set masser af steder der er langt mere rodede.

Her roder der også jævnligt.... Men synes bare ikke det er folks sted at skrive sådan. Personligt ville jeg da være blevet ked af sådan en kommentar, specielt hvis jeg allerede HAVDE skrevet at det rodede.

Regner ikke med hun mente noget ondt med det, men jeg syntes bare ikke det var hendes sted at sige - eller dit for så vidt. Ikke når trådstarter ikke selv har bedt om jeres mening.

Hvis ikke ts er interesseret i at få folks mening, hvorfor skulle hun så ligge billeder ud? En eller anden respons forventer hun vel at få...

Anmeld

21. januar 2011

Meliora

FrkT skriver:

Igen må jeg erklære mig enig ud til fingerspidserne!

JEG vil sq også hellere komme i et rodet og/eller beskidt hjem, hvor man kan se hvem der bor der, at det er folk med personlighed der bruger tid på sig selv og hinanden, og ikke et totalt klinisk hjem hvor jeg frygter at mine strømper sætter spor på gulvene 

Ej ok, bare fordi man gør rent engang imellem og ikke bor i en svinesti med gammel opvask osv, så er det da ikke det samme som at ens hjem er upersonligt. Når man har børn så skal der sgu være rent og man bør også lære dem rydde op i en ung alder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.