De LÆNGE ventende billeder af vores lejlighed. (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

slettet_7530

FrkT skriver:

Det kan godt være, men mon ikke der også er nogle ting som du ville blive såret over hvis folk kommenterede og kom med en negativ mening omkring? Det tror jeg i hvert fald på. Og ærlig talt, får DU noget ud af at kommentere om et hjem er rodet eller ej? Og får vedkommende du kommenterer det til noget ud af det - andet end måske at blive såret? Næhhhh.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

slettet_7530

june1987 skriver:

Jeg prøver igen, jeg har intet skrevet om hendes hjem, fordi når jeg ikke har noget at sige udtaler jeg mig ikke og derfor har jeg holdt kæft jo! 

men jeg skrev at hvis man lægger billeder/videoer ud reagere folk ud fra det

Det er jeg klar over, men din holdning fortæller mig at du ligeså godt kunne have gjort det  vi to bliver ikke enige og så tror jeg bare vi skal lade den ligge her.

Moarj svarer altid andre pænt og derfor synes jeg egentligt abre også at hun fortjente nogle svar der var lidt pænere end det var tilfældet, igen ikke møntet på dig da jeg godt ved du ikek har skrevet negativt

Anmeld

21. januar 2011

june1987

Albertesmor skriver:

Det er jeg klar over, men din holdning fortæller mig at du ligeså godt kunne have gjort det  vi to bliver ikke enige og så tror jeg bare vi skal lade den ligge her.

Moarj svarer altid andre pænt og derfor synes jeg egentligt abre også at hun fortjente nogle svar der var lidt pænere end det var tilfældet, igen ikke møntet på dig da jeg godt ved du ikek har skrevet negativt

Jeg siger min mening på en sorber måde, nogen gange er det bedste at holde den for sig selv

Anmeld

21. januar 2011

slettet_7530

june1987 skriver:

Jeg siger min mening på en sorber måde, nogen gange er det bedste at holde den for sig selv

Det var vist også det jeg skrev helt til at starte med

Anmeld

21. januar 2011

FrkT

Albertesmor skriver:

Lige præcis! Hun er altid behagelig, respektfuld og venlig i sine debatter, så er det mindste folk kan gøre da at give det samme igen til hende! 

Anmeld

21. januar 2011

Mira0911

Pia. skriver:

EJ kan du så se at få ryddet op inden du viser den slags billeder frem - EJ DET ER BARE PJAT... Og det tør jeg kun skrive fordi her rodder der også ind imellem - Selvom jeg hader rod, men når man har børn og dyr ja så kommer ens hjem altså til at vende på hoved ind imellem...

Lejligheden ser super lækker ud og dejlig stor ...

Hvor tit må du skifte hos dyrene hvis I skal slippe for lugten ? Jeg har to kaniner der går ude og to der går inde, ind til det bliver forår - de går i min mellemgang, men jeg er da nød til at holde deres bure meget rene - for selvom jeg elsker dyr så er jeg ikke vild med deres bure hvis de lugter...

Knus Pia og tak for kigget....

Skal nok...  

Lejligheden er perfekt og dejlig stor til os...  Vi er rigtig glade for at bo her... 

Jeg skifter hos marsvinene 2 gange om ugen, hvor den ene gang bliver burene vasket... 

Jeg kommer samtidig også så nogle piller i sammen med spånerne, som så suger deres urin og tager det værste lugt. Fungere meget godt. 

Anmeld

21. januar 2011

Pia.

MoarJ skriver:

Skal nok...  

Lejligheden er perfekt og dejlig stor til os...  Vi er rigtig glade for at bo her... 

Jeg skifter hos marsvinene 2 gange om ugen, hvor den ene gang bliver burene vasket... 

Jeg kommer samtidig også så nogle piller i sammen med spånerne, som så suger deres urin og tager det værste lugt. Fungere meget godt. 

Hvad er det for nogle piller ? Har hørt om nogen der bruger kattegrus i bunden, men jeg er bange for de sluger dem - er det specielle piller du bruger ? Knus Pia.

Anmeld

21. januar 2011

Mira0911

Pia. skriver:

Hvad er det for nogle piller ? Har hørt om nogen der bruger kattegrus i bunden, men jeg er bange for de sluger dem - er det specielle piller du bruger ? Knus Pia.

Det er dem her.... 

http://www.kirstensdyrebutik.dk/24/c65/m837/gnavere/kattegrus_bundstoelse_og_spaaner/naturstro_6ltr_4kg_til_marsvin_kanin_m_m/

Anmeld

21. januar 2011

Pia.

MoarJ skriver:

Det er dem her.... 

http://www.kirstensdyrebutik.dk/24/c65/m837/gnavere/kattegrus_bundstoelse_og_spaaner/naturstro_6ltr_4kg_til_marsvin_kanin_m_m/

Det var smart ... Tak for hjælpen det må jeg prøve ... Knus Pia ...

Anmeld

21. januar 2011

Mira0911

Pia. skriver:

Det var smart ... Tak for hjælpen det må jeg prøve ... Knus Pia ...

Det var så lidt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.