De LÆNGE ventende billeder af vores lejlighed. (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2011

Mira0911

Astasmor skriver:

det kan jeg da godt forstå med den lækre lejlighed i har fået jer nu

Jep.. Det kan ikke blive bedre... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2011

Fru'Rugaard

MoarJ skriver:

Jeg er opvokset med Marsvin da jeg var barn... Og vil give Julie oplevelsen at bo med sådan nogle dyr... Hun er rigtig glade for dem.. Og syntes det er så hyggeligt at hjælpe med at fodre dem... 

ja det forstår jeg da godt

Anmeld

19. januar 2011

FrkT

Grynt/Tina skriver:

Fed lejlighed, men der er da godt nok monster rodet, hva  Hvor mange værelser?

Hmm... ret nedladende kommentar at komme med, synes du ikke selv? Nu har hun jo ikke bedt om din mening om deres indretning, hun viser bare billederne, fordi folk har bedt om det.... 

Anmeld

19. januar 2011

..

FrkT skriver:

Hmm... ret nedladende kommentar at komme med, synes du ikke selv? Nu har hun jo ikke bedt om din mening om deres indretning, hun viser bare billederne, fordi folk har bedt om det.... 

Hvorfor syntes du det er en nedladende kommentar?

TS skriver selv at der er rodet, og det er der godt nok. Jeg har da personligt aldrig set et hjem der roder så meget

Anmeld

19. januar 2011

FrkT

Macrolf skriver:

Hvorfor syntes du det er en nedladende kommentar?

TS skriver selv at der er rodet, og det er der godt nok. Jeg har da personligt aldrig set et hjem der roder så meget

Seriøst?? Jeg har set masser af steder der er langt mere rodede.

Her roder der også jævnligt.... Men synes bare ikke det er folks sted at skrive sådan. Personligt ville jeg da være blevet ked af sådan en kommentar, specielt hvis jeg allerede HAVDE skrevet at det rodede.

Regner ikke med hun mente noget ondt med det, men jeg syntes bare ikke det var hendes sted at sige - eller dit for så vidt. Ikke når trådstarter ikke selv har bedt om jeres mening.

Anmeld

19. januar 2011

..

FrkT skriver:

Her roder der også jævnligt.... Men synes bare ikke det er folks sted at skrive sådan. Personligt ville jeg da være blevet ked af sådan en kommentar, specielt hvis jeg allerede HAVDE skrevet at det rodede.

Regner ikke med hun mente noget ondt med det, men jeg syntes bare ikke det var hendes sted at sige - eller dit for så vidt. Ikke når trådstarter ikke selv har bedt om jeres mening.

Seriøst ja!

Hos mig roder der aldrig, kun når ungerne lige har leget, men når der sovet til middag er her ryddet op og inden de går i seng. Hader rod.

Anmeld

20. januar 2011

Pige2009

MoarJ skriver:

Jep meget... 

Anmeld

20. januar 2011

slettet_7530

FrkT skriver:

Jeg sad og tænkte det samme da jeg læste indlægget, er så enig med dig

Anmeld

20. januar 2011

june1987

uha farligt emne, men hvis man lægger billeder ud, må man desværre forvente nogen kommentar af den kaliber.

og når man selv ved der er roddet, så tror jeg såmænd ikke hun bliver ked af det over det.

nu er jeg selv en "offentlig" person og jeg får også til tider meget kritik og alt bliver kommenteret for hvad jeg gør. Men som folk altid siger, jeg har selv valgt det og når man lægger billeder, eller videoer ud må man forvente svar på følgende..

Anmeld

20. januar 2011

Louise mortil4

june1987 skriver:

uha farligt emne, men hvis man lægger billeder ud, må man desværre forvente nogen kommentar af den kaliber.

og når man selv ved der er roddet, så tror jeg såmænd ikke hun bliver ked af det over det.

nu er jeg selv en "offentlig" person og jeg får også til tider meget kritik og alt bliver kommenteret for hvad jeg gør. Men som folk altid siger, jeg har selv valgt det og når man lægger billeder, eller videoer ud må man forvente svar på følgende..

må være enig der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.