De LÆNGE ventende billeder af vores lejlighed. (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2011

DK

june1987 skriver:

uha farligt emne, men hvis man lægger billeder ud, må man desværre forvente nogen kommentar af den kaliber.

og når man selv ved der er roddet, så tror jeg såmænd ikke hun bliver ked af det over det.

nu er jeg selv en "offentlig" person og jeg får også til tider meget kritik og alt bliver kommenteret for hvad jeg gør. Men som folk altid siger, jeg har selv valgt det og når man lægger billeder, eller videoer ud må man forvente svar på følgende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2011

june1987

Albertesmor skriver:

Det var som end også kun et godt råd, det er vel de færreste af jer der sidder og skriver at i synes en anden kvindes barn er mindre charmerende, hvorfor så være ærlig med alt muligt andet

hey hey ROLIG nu, det er ikke mig der har skrevet noget som helst jeg gik og skrev at det var et debat forum og intet andet. vi har fri snak og hvis man ikke kan lide det må man slukke computeren og læse det når man kan tåle det igen.

nu er jeg selv "offentligt" person og hold kæft hvor har jeg fået af vide mange gange at jeg er det ene og det andet, og hvis man så beder dem holde deres mening for dem selv bliver man svinet til, men man vænner sig til det 

Anmeld

21. januar 2011

slettet_7530

june1987 skriver:

hey hey ROLIG nu, det er ikke mig der har skrevet noget som helst jeg gik og skrev at det var et debat forum og intet andet. vi har fri snak og hvis man ikke kan lide det må man slukke computeren og læse det når man kan tåle det igen.

nu er jeg selv "offentligt" person og hold kæft hvor har jeg fået af vide mange gange at jeg er det ene og det andet, og hvis man så beder dem holde deres mening for dem selv bliver man svinet til, men man vænner sig til det 

Det må jo være et spørgsmål om opdragelse, jeg er opdraget til at hvis ikke jeg har noget godt at sige er det bedre at tie, samt at man ikke skal ytre sin mening for enhver pris  hvis du selv bliver såret over noget nogle gange, hvorfor så egentlig lave samme fejl selv

Anmeld

21. januar 2011

Pia.

EJ kan du så se at få ryddet op inden du viser den slags billeder frem - EJ DET ER BARE PJAT... Og det tør jeg kun skrive fordi her rodder der også ind imellem - Selvom jeg hader rod, men når man har børn og dyr ja så kommer ens hjem altså til at vende på hoved ind imellem...

Lejligheden ser super lækker ud og dejlig stor ...

Hvor tit må du skifte hos dyrene hvis I skal slippe for lugten ? Jeg har to kaniner der går ude og to der går inde, ind til det bliver forår - de går i min mellemgang, men jeg er da nød til at holde deres bure meget rene - for selvom jeg elsker dyr så er jeg ikke vild med deres bure hvis de lugter...

Knus Pia og tak for kigget....

Anmeld

21. januar 2011

Sees

Det er en LÆKKER lejlighed, søde Dorthe

og ang. rodet - Jamen, der roder, og hva så? Det var vidst ikke det debatten handlede om, var det?
Jeg er heller ikke for god til at rydde op, og min far kommentere det tit, men jeg vil altså hellere have overskud til min søn, og se lidt rod hist og her, end jeg vil have det klinisk rent og pænt, og så ikke have overskud eller tid, til så meget andet!

Anyways - Tråden var til for at vise de billeder, som nogle folk har efterspurgt, vist ikke til så meget andet.
Så rodet er vel Dorthes hovedpine, og ikke til for at andre folk skal kommentere på det

Og ja, June - Når man ligger sådanne billeder op, må man være forberedt til lidt af hvert, men altså, der er "grænser for galskaben". Nogle gange skal man holde sin mening for sig selv.
Det er jo heller ikke fordi at vi kigger på vores venindes nyfødte, og siger "Fin størrelse, men han er da ikke særlig pæn, var?" - vel?

Anmeld

21. januar 2011

FrkT

Albertesmor skriver:

Det var som end også kun et godt råd, det er vel de færreste af jer der sidder og skriver at i synes en anden kvindes barn er mindre charmerende, hvorfor så være ærlig med alt muligt andet

Du har SÅ meget ret.

Tror også folk ville blive kede af det hvis man skrev "arj helt ærligt, dit barn er da bare slet ikke kønt - eller ligefrem grimt" - for JO, det er der altså nogle børn der er. Men hvad får jeg ud af det andet end at såre et andet menneske? - ingenting.... så jeg lader bare vær at kommentere billedet, for så har jeg ikke løjet, bare holdt min mening for mig selv et sted hvor jeg mente det var det bedste 

Anmeld

21. januar 2011

FrkT

Albertesmor skriver:

Aldrig har der været så mange rodet hjem som nu jeg husker dem i hvertfald ikke fra min barndom i 70erne og 80erne, men ved i hvad, den gang var det et helvede at være barn for der skulle man ses og helst ikke høres, hjemmene var KLINISKE rene, jeg havde aldrig venner med hjemme eller næsten aldrig for hele tiden blev der rettet på os, tænk hvis nu vi tabte en krumme eller en klat et eller andet på de fine tæpper  

så da jeg fik min egen lejlighed og min mor kom på besøg som er virkelig pertentlig til fingerspidserne kunne hun finde på at kommentere en lille bunke et eller andet, men det var MIT hjem og jeg rodede lige så meget som jeg ville så nogle gange gjorde jeg det blot for at irritere hende

Sumasummarum er at da jeg fik mit første barn for 10 år siden kom sp på besøg og min mor var her, det første hun pointerede var at det virkelig var skønt at se at vores søn havde legetøj i stuen for det viste at barnet havde plads i huset, senere da han blev så stor at han begyndte at tumle og kravle lå der legetøj i hele stuen en dag hun kom, hun sagde igen nej hvor er det abre dejligt at man kan se du bruger tiden på dit barn og ikek på at gå og rydde op og gøre rent, hun ville langt hellere komme i et hjem hvor der var nullermænd i hjørnerne og små bunker rundt omking end komme i et klinisk hjem for så brugte moderen hendes tid på andet end børnene.

Så smæk roligt benene op og nyd roen og voksentiden, rodet og nullermændende løber ingen vejne

Igen må jeg erklære mig enig ud til fingerspidserne!

JEG vil sq også hellere komme i et rodet og/eller beskidt hjem, hvor man kan se hvem der bor der, at det er folk med personlighed der bruger tid på sig selv og hinanden, og ikke et totalt klinisk hjem hvor jeg frygter at mine strømper sætter spor på gulvene 

Anmeld

21. januar 2011

june1987

Albertesmor skriver:

Det må jo være et spørgsmål om opdragelse, jeg er opdraget til at hvis ikke jeg har noget godt at sige er det bedre at tie, samt at man ikke skal ytre sin mening for enhver pris  hvis du selv bliver såret over noget nogle gange, hvorfor så egentlig lave samme fejl selv

Jeg prøver igen, jeg har intet skrevet om hendes hjem, fordi når jeg ikke har noget at sige udtaler jeg mig ikke og derfor har jeg holdt kæft jo! 

men jeg skrev at hvis man lægger billeder/videoer ud reagere folk ud fra det

Anmeld

21. januar 2011

FrkT

frk Jensen skriver:

Det er nemli helt rigtigt...

Min mor kommenterer ALTID noget hos os...!
Plejer bare at sige at der altså også skal være tid til en tegnefilm eller to i steder for lige at tage opvasken..

Anmeld

21. januar 2011

FrkT

june1987 skriver:

det er ikke nemt, da det jo er en debat side, og man må skrive hvad man har lyst til

Det kan godt være, men mon ikke der også er nogle ting som du ville blive såret over hvis folk kommenterede og kom med en negativ mening omkring? Det tror jeg i hvert fald på. Og ærlig talt, får DU noget ud af at kommentere om et hjem er rodet eller ej? Og får vedkommende du kommenterer det til noget ud af det - andet end måske at blive såret? Næhhhh.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.