weeee dejligt hus....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

twinboys

Tillykke held og lykke og god arbejdslyst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Gittemor09

Bavianis skriver:

Hvis Jeres hænder vender rigtigt (og det lyder det jo til de gør), så er det da bare et vildt BILLIGT og fint projekt-hus! Og jeg kender det godt - når man først er faldet for et hus...

min kæreste arbejder til daglig som entreprenør... og har selv altid været meget håndværkertypen

har en svoger der er tømmer, og min kæreste har en kammerat der er maler... så mon ikke en kasse øl og noget at spise kunne klare skærene

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

twinboys skriver:

Tillykke held og lykke og god arbejdslyst...

tusind tak skal du have

Anmeld

16. januar 2011

twinboys

Gittemor09 skriver:

tusind tak skal du have

Smiler

Anmeld

16. januar 2011

Bavianis

Gittemor09 skriver:

min kæreste arbejder til daglig som entreprenør... og har selv altid været meget håndværkertypen

har en svoger der er tømmer, og min kæreste har en kammerat der er maler... så mon ikke en kasse øl og noget at spise kunne klare skærene

Der er vist ikke andet at sige end god arbejdslyst!

Anmeld

16. januar 2011

Dinna88

Gittemor09 skriver:

nej, har levet efter andres kommentarer for længe...

og vi synes bare at det her er rigtigt...

og begge vores piger vil jo gerne være sammen hele tiden når vi har den store...

og tak for de krydsende fingre...

ejendomsmægleren ringer tirsdag med budgetlægning

Det er ærgeligt. Så er det godt i sætter foden i jorden nu

Den bliver da spændende på tirsdag så.

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Bavianis skriver:

Der er vist ikke andet at sige end god arbejdslyst!

hihi tak skal du have...

prisen kan sagtens komme ca. 100.000 ned da der er mange ting der skal laves...

så mon ikke det kan lade sig gøre når min kæreste tjener rimelig godt... selv er jeg dog på kh,indtil jeg er heldig med arbejde... men synes da jeg får en sjat alligevel..!!

Anmeld

16. januar 2011

Gittemor09

Dinna88 skriver:

Det er ærgeligt. Så er det godt i sætter foden i jorden nu

Den bliver da spændende på tirsdag så.

yepp... for nu bliver vi sku stædige

men håber bare såååå meget at det kan lade sig gøre..!! det kunne være så fedt... vi er træt af det der med at ses engang imellem når det passer...

der kan vi sku vågne og falde i søvn ved siden af hinanden hver dag, og bare være os selv..!

Anmeld

16. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

ja, og alligevel er det tæt på begge vores familier, og skal ikke flytte min datter fra hendes dagpleje, eller børnehave hun er skrevet op til... så synes bare ikke det kunne være bedre

Arj det lyder da bare super dejligt, det er bare skønt at bo tæt på sin familie og så også bare det at I ikke skal flytte så langt væk så hun skal flytte dagplejer

Anmeld

16. januar 2011

Anne G

Gittemor09 skriver:

ja, og alligevel er det tæt på begge vores familier, og skal ikke flytte min datter fra hendes dagpleje, eller børnehave hun er skrevet op til... så synes bare ikke det kunne være bedre

Arj det lyder da bare super dejligt, det er bare skønt at bo tæt på sin familie og så også bare det at I ikke skal flytte så langt væk så hun skal flytte dagplejer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.