Køber i genbrugstøj til jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Jeg elsker at købe tøj i m'drehjælpen især...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

millesofie

selvf. gør jeg det, der er meget lækkert og jeg finder tit mærketøj

jeg køber også tøj til mig selv hvis jeg ser noget jeg kan lide

Anmeld

14. januar 2011

eElak

Ja jeg køber gerne genbrugstøj til knægten. og også til mig selv, hvis jeg finder noget.. 

Det er typisk over trendsales, og indimellem DBA hvor jeg tager ud og ser tøjet, og vælger selv... 

Jeg må virkelig tage mig sammen og komme i den mødrehjælpen butik... altså, jeg kører forbi den på frederiksberg hver dag..  men har endnu ikke været der.. 

Anmeld

14. januar 2011

Faith

KaLee skriver:

Ja jeg køber gerne genbrugstøj til knægten. og også til mig selv, hvis jeg finder noget.. 

Det er typisk over trendsales, og indimellem DBA hvor jeg tager ud og ser tøjet, og vælger selv... 

Jeg må virkelig tage mig sammen og komme i den mødrehjælpen butik... altså, jeg kører forbi den på frederiksberg hver dag..  men har endnu ikke været der.. 

Er det ikke osse i mødrehjælpen hvor tøjet er hængt pænt på bøjler og er i virkelig fin stand....? Tror jeg så noget om mødrehjælpen i luksusfælden engang hvor de prøvede at få en mor til at købe tøj til ungerne der fordi hun var helt og aldelses flad. Det nægtede hun! Ikke om hendes unger skulle gå i brugt tøj!

Anmeld

14. januar 2011

Cris

Ja, det gør jeg. Jeg kan ikke se grunden til at ikke gøre gør det

Anmeld

14. januar 2011

mor til 2 skønne piger .

Eva. skriver:

Nej, det gør jeg ikke...

nej gør jeg ikke .

Anmeld

14. januar 2011

mor til 2 skønne piger .

smillaluna skriver:

Jeg har lige været i kirkens korshær og gøre et godt kup (synes jeg selv). Synes KK har en meget høj standard for hvad de tager ind. Tøjet er vasket, der er ingen huller i og det er ikke slidt på nogen måde.

Jeg fik:

3 bodyer, 2 bluser, et joggingsæt, 2 natdragter, en vinterjakke og et par overtræksbukser.

Ialt: 95 kr!!!!

Super lækkert synes jeg selv

Køber i genbrugstøj til jeres børn?

nej gør jeg ikke .

Anmeld

14. januar 2011

Dot D

Det gør jeg ind imellem, og tit finder jeg nogle rigtigt gode ting Det er som regel Mødrehjælpens butik jeg handler i og så betaler jeg gerne lidt mere end der står på bonen, også har jeg stadigvæk sparet mange penge

Anmeld

14. januar 2011

Faith

Dot D skriver:

Det gør jeg ind imellem, og tit finder jeg nogle rigtigt gode ting Det er som regel Mødrehjælpens butik jeg handler i og så betaler jeg gerne lidt mere end der står på bonen, også har jeg stadigvæk sparet mange penge

Anmeld

14. januar 2011

B&J

Det gør jeg og lige så meget af tøjet køber jeg selv men da også autostole jeg har ikke råd til en römer hvorfor så ikke købe en lækker brugt en hvor den stadig er rigtigt pæn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.