Køber i genbrugstøj til jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Lolli

smillaluna skriver:

Nemlig... For tøj er sku dyrt! Og lets face it, man er jo ikke millionær

Nemlig! Og køber jeg nyt er det ALTID på tilbud. Kan ikke få mig selv til at give fuld pris for noget, der bliver sat ned til det halve om to måneder (og så er jeg ligeglad med om det er biler eller brandmænd der er på).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Muffinmus

JA, elsker genbrug og kup....

Men elsker også Miniature, Molo, Ej sikke lej, Hummel og andre fede mærker. Men at købe brugte ting synes jeg er fedt og elsker at snuse rundt efter lækre ting.

Fandt lige et par ruskinds stølver, næsten sprit nye, til 25 kr, en strikdragt til små bæøn til barnevognen, hjemmestrikket i cremefrvet til samme sum....så jeg er fint tilfreds.

Nogle gange atger min mor og jeg ture i en bestemt by kun med det formåk at gå i genbrugser og vi køber altid noget.

Sidste gang fik jeg en Day Birger cardigan til den nette sum af 50 kr, og en Culture cardigan til 35 kr....

Og ungerne får hvad jeg lieg kan finde, sidst en Mikk-line flyverdragt, næsten som ny til 40 kr:-)

Så er man sgu et skarn hvis man ikke køber det!!

Anmeld

14. januar 2011

SHERO

Jeg elsker genbrugsforretninger, vil skyde på at 70-80% af Elias' garderobe er købt brugt... Mødrehjælpen er super god, selvom deres priser ligger lidt over andre genbrugsforretninger, men man støtte jo gode formål og får endda selv noget ud af det, det er da for fedt!

Jeg har købt lidt på Trendsale, men synes simpelthen folk tager alt alt alt for meget for deres brugte tøj. Utroligt at mene man godt kan tage 70% af købsprisen for noget brugt. Så hellere støtte et godt formål.. Har flere gange været i genbrugser hvor man må fylde en indkøbspose for en 20'er, så det er under 1 kr stykket... niiiiice

Anmeld

14. januar 2011

MORJESPERSEN

smillaluna skriver:

Jeg har lige været i kirkens korshær og gøre et godt kup (synes jeg selv). Synes KK har en meget høj standard for hvad de tager ind. Tøjet er vasket, der er ingen huller i og det er ikke slidt på nogen måde.

Jeg fik:

3 bodyer, 2 bluser, et joggingsæt, 2 natdragter, en vinterjakke og et par overtræksbukser.

Ialt: 95 kr!!!!

Super lækkert synes jeg selv

Jeg køber næsten kun brugt tøj til mine piger... dels fordi de er så små, så tøjet er jo ikke slidt. og så fordi jeg syndes man får meget mere, nu når det er dobbel op!!!

Jeg kender en som har tvillinge dreng hvis du skulle være intresset i brugt tøj

Anmeld

14. januar 2011

Enayia

smillaluna skriver:

Jeg har lige været i kirkens korshær og gøre et godt kup (synes jeg selv). Synes KK har en meget høj standard for hvad de tager ind. Tøjet er vasket, der er ingen huller i og det er ikke slidt på nogen måde.

Jeg fik:

3 bodyer, 2 bluser, et joggingsæt, 2 natdragter, en vinterjakke og et par overtræksbukser.

Sikke et godt kup!

Jeg elsker genbrugs butikker! Ikke kun tøj, men alt muligt der kan snuses op!

Køber dog aldrig undertøj i genbrug!

Knus Enayia!

Anmeld

14. januar 2011

Mi

Jeg har købt meget på genbrug, men jeg syntes ikke længere der er så meget flot tøj som der var for seks år siden. Jeg tror at flere sælger det i stedet for at aflevere det til genbrug. Men elsker at gøre et kup, og har også været heldig at finde noget flot til mig selv en gang imellem. Ellers køber jeg brugt tøj på nettet, eller køber mærketøj på tilbud når det er minus 70%. Så kan jeg sælge det igen, uden at have brugt særlig mange penge på det.

Majas flyverdragt sidste år var en hummel som var købt til minus 70%. Jeg solgte den for næsten det samme som jeg gav for den, så hun havde en super god flyverdragt, som ikke kostede mig noget særligt  

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

14. januar 2011

Faith

MORJESPERSEN skriver:

Jeg køber næsten kun brugt tøj til mine piger... dels fordi de er så små, så tøjet er jo ikke slidt. og så fordi jeg syndes man får meget mere, nu når det er dobbel op!!!

Jeg kender en som har tvillinge dreng hvis du skulle være intresset i brugt tøj

Det har da helt sikkert interesse!

Anmeld

14. januar 2011

Faith

Enayia skriver:

Sikke et godt kup!

Jeg elsker genbrugs butikker! Ikke kun tøj, men alt muligt der kan snuses op!

Køber dog aldrig undertøj i genbrug!

Knus Enayia!

Nej undertøj køber jeg altså heller ikke brugt

Kan faktisk ikke helt forstå at folk kan få sig selv til at aflevere deres brugte tøj på genbrug

Anmeld

14. januar 2011

Faith

MariaE skriver:

JA, elsker genbrug og kup....

Men elsker også Miniature, Molo, Ej sikke lej, Hummel og andre fede mærker. Men at købe brugte ting synes jeg er fedt og elsker at snuse rundt efter lækre ting.

Fandt lige et par ruskinds stølver, næsten sprit nye, til 25 kr, en strikdragt til små bæøn til barnevognen, hjemmestrikket i cremefrvet til samme sum....så jeg er fint tilfreds.

Nogle gange atger min mor og jeg ture i en bestemt by kun med det formåk at gå i genbrugser og vi køber altid noget.

Sidste gang fik jeg en Day Birger cardigan til den nette sum af 50 kr, og en Culture cardigan til 35 kr....

Og ungerne får hvad jeg lieg kan finde, sidst en Mikk-line flyverdragt, næsten som ny til 40 kr:-)

Så er man sgu et skarn hvis man ikke køber det!!

Uh ha jeg er skam osse til mærketøj til mine drenge. Men jeg køber det aldrig til fuld pris, kun når det er på udsalg.

Fik faktisk nogle rigtig lækre ting på Smart Kids for et par uger siden til minus 50%

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

smillaluna skriver:

Jeg fik:

Nej, det gør jeg ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.