Køber i genbrugstøj til jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Faith

smillaluna skriver:

Nej undertøj køber jeg altså heller ikke brugt

Kan faktisk ikke helt forstå at folk kan få sig selv til at aflevere deres brugte tøj på genbrug

Hov undertøj skulle der stå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

<3

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=article.view&id=499

Der er nogle stykker rundt om. Dem jeg kender er den på nørrebro, frederiksberg og i indre by.

Anmeld

14. januar 2011

oo

JA! jeg kan simpelthen ikke bære at betale 250-300 (eller MERE) for EEN dragt  jeg får myrekryb af det!! så alt hvad Sol får er brugt eller fra H&M men hun bor jo altså også i verdens største klunserhjem, så hun skal jo passe ind

Anmeld

14. januar 2011

Enayia

smillaluna skriver:

Nej undertøj køber jeg altså heller ikke brugt

Kan faktisk ikke helt forstå at folk kan få sig selv til at aflevere deres brugte tøj på genbrug

Nej ihvertfald ikke undertøj Mums

Anmeld

14. januar 2011

Bavianis

JA! Trendsales er gud!

Anmeld

14. januar 2011

Sofia

Har ikke gjort det endnu, men kommer helt sikkert til det senere, når vi kender kønnet, så er det lidt nemmere!

Anmeld

14. januar 2011

slettet_7530

Vi lever i en verden hvor jeg ikke synes vi har andre valg end at tænke på miljøet, og det gør jeg blandt andet ved at købe brugt til min pige, min dreng er så stor nu at det vil være meget slidt det jeg vil kunne finde.

I min vægttabsperiode har jeg også købt brugt sa jeg ikek havde råd til at skifte garderobe hver måned og af samme årsag som den føromtalte, jeg elsker at jeg spare på co2udslippet ved at købe brugt

Anmeld

14. januar 2011

Vivian67

Hygger mig med genbrug, dog mest via nettet - Trendsales kan jeg rigtig godt lide. Mine børn får både brugt og nyt, når jeg køber mærketøj sælger/bytter jeg det videre via nettet.

Jeg har 5 "børn" i alderen 6-19 år, så der er nok at sælge/bytte.

Køber da også tit brugt til mig selv, elsker at forny garderoben men er for "nærrig" til at give butikspriser.

Anmeld

14. januar 2011

Pige2009

smillaluna skriver:

Jeg har lige været i kirkens korshær og gøre et godt kup (synes jeg selv). Synes KK har en meget høj standard for hvad de tager ind. Tøjet er vasket, der er ingen huller i og det er ikke slidt på nogen måde.

Jeg fik:

3 bodyer, 2 bluser, et joggingsæt, 2 natdragter, en vinterjakke og et par overtræksbukser.

Ialt: 95 kr!!!!

Super lækkert synes jeg selv

Køber i genbrugstøj til jeres børn?

Ja, det kunne jeg godt finde på, men kun yderst sjældent

Anmeld

14. januar 2011

tingimor

vi er ikke til Genbrug hos os så selv om jeg tænker meget på milijø..på mange andre måder...

så kommer jeg nok aldrig til at købe genbrugs tøj. har det ikke godt med andre har brugt det tøj mit barn eller vi selv skal havde på når jeg ikke kender dem der har brugt det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.