Køber i genbrugstøj til jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Faith

B&J skriver:

Det gør jeg og lige så meget af tøjet køber jeg selv men da også autostole jeg har ikke råd til en römer hvorfor så ikke købe en lækker brugt en hvor den stadig er rigtigt pæn

Helt sikkert! Jeg så faktisk en klapvogn dernede i dag. Du ved sådan en helt almindelig en. Den kunne jeg godt bruge når drengene er lidt ældre. Sommetider tager jeg den ene med på tur og lader den anden blive hjemme ved Jesper, og så kunne det være rart med en klapvogn.

Og den kostede 30 kr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

B&J

smillaluna skriver:

Helt sikkert! Jeg så faktisk en klapvogn dernede i dag. Du ved sådan en helt almindelig en. Den kunne jeg godt bruge når drengene er lidt ældre. Sommetider tager jeg den ene med på tur og lader den anden blive hjemme ved Jesper, og så kunne det være rart med en klapvogn.

Og den kostede 30 kr!

sikke et kup.... hold da op

wow ja det er fede ting af finde især når det er en alm klapvogn til 30 kr... ej så lækkert

Anmeld

14. januar 2011

Faith

B&J skriver:

sikke et kup.... hold da op

wow ja det er fede ting af finde især når det er en alm klapvogn til 30 kr... ej så lækkert

Tror jeg skal ned og hente den i morgen. Kunne ikke have den med hjem i dag fordi jeg var på gåben og havde tvillingebarnevognen med

Anmeld

14. januar 2011

eElak

smillaluna skriver:

Er det ikke osse i mødrehjælpen hvor tøjet er hængt pænt på bøjler og er i virkelig fin stand....? Tror jeg så noget om mødrehjælpen i luksusfælden engang hvor de prøvede at få en mor til at købe tøj til ungerne der fordi hun var helt og aldelses flad. Det nægtede hun! Ikke om hendes unger skulle gå i brugt tøj!

Ved det ikke, for jeg har jo ikke været der... 

ej når jeg har set det udefra, så ser det faktisk rigtigt godt ud - ligesom enhver anden butik.. 

og det var fra børnestaffeten de filmede fra til luksusfælden - jeg så godt det afsnit.. Mener det var nørrebro afdelingen..

Anmeld

14. januar 2011

eElak

Kunne så godt lide at høre mig selv.. :-P

Anmeld

14. januar 2011

Faith

KaLee skriver:

Ved det ikke, for jeg har jo ikke været der... 

ej når jeg har set det udefra, så ser det faktisk rigtigt godt ud - ligesom enhver anden butik.. 

og det var fra børnestaffeten de filmede fra til luksusfælden - jeg så godt det afsnit.. Mener det var nørrebro afdelingen..

Nåh nej hvor dælen skulle du så vide det fra. Du må derind en dag

Anmeld

14. januar 2011

Anneiris

smillaluna skriver:

Jeg har lige været i kirkens korshær og gøre et godt kup (synes jeg selv). Synes KK har en meget høj standard for hvad de tager ind. Tøjet er vasket, der er ingen huller i og det er ikke slidt på nogen måde.

Jeg fik:

3 bodyer, 2 bluser, et joggingsæt, 2 natdragter, en vinterjakke og et par overtræksbukser.

Ialt: 95 kr!!!!

Super lækkert synes jeg selv

Køber i genbrugstøj til jeres børn?

Nej, det gør vi ikke. Ikke nogen af os!
Jeg føler ikke for at købe brugt tøj til min datter, eller mig selv.
Alt hvad min datter har og får er nyt..

(Det er dog noget andet hvis min venindes datter f.eks har fået noget hun kun har haft på et par gange, og der intet er galt med det, så er det ok, men ellers slet ikke)

Anmeld

14. januar 2011

Faith

KaLee skriver:

Kunne så godt lide at høre mig selv.. :-P

Ja ja kender godt de der lidt egocentrerede mennesker

Anmeld

14. januar 2011

eElak

smillaluna skriver:

Ja ja kender godt de der lidt egocentrerede mennesker

Anmeld

14. januar 2011

Faith

KaLee skriver:

Uh ha der var jeg heldig du har humor, ellers ku jeg ha fået røven gevaldigt på komedie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.