Køber i genbrugstøj til jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Rosa

TbCp skriver:

Ja da! Elsker at gøre et godt kup!

Køber dog oftest over trendsales.

Præcis - lige hvad jeg ville skrive 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Lolli

Yep! Elsker at finde nogle gode ting til billige penge.

Anmeld

14. januar 2011

hc=k

smillaluna skriver:

Det gør jeg osse. Elsker følelsen af at gå ud af en butik og bare føle at man har gjort verdens bedste kup

Nemlig og jeg elsker at jeg kan købe noget som alle de andre børn ikke har. Jeg synes da det er rigtig fedt at købe noget nyt til Kristopher, men altså det ender altid med at der så er 80 andre mødre der har købt det samme til deres barn hehe.

Jeg købte faktisk en hummel flyverdragt med elefanthue der knappes på i nakken og vanter der kan sættes fast i ærmerne. Den er såååå fed og ser slet ikke ud til at være brugt. Pris.. 100 kr.
Den koster omkring 600 fra ny

Anmeld

14. januar 2011

Faith

SussieThyssen skriver:

Ja, det har jeg gjort meget, ellers slog pengene ikke til.
Men..nu har vi jo kun knægten på 13 hjemme, så nu køber jeg fra nyt, men da han vokser så hurtigt, så vokser han jo ud af det næsten inden han kan nå at slide det op, så min ældste får det, så kan hun gemme det, hun vil, til mit barnebarn og sælge eller lægge resten til genbrug.

Kærligst
Sussie

Jeg kunne osse forestille mig at en knægt på 13 gerne vil have noget nyt. Kender en knægt på 14 og han går ikke i andet end Diesel cowboybukser til minimum 1000 kr. Forstår ikke hvordan forældrene har råd til det. Men det kan være det er en prioritering, og måske tjener han selv til hans tøj.

Anmeld

14. januar 2011

Mullebergen

smillaluna skriver:

Stafetten... Den har jeg aldrig hørt om. Hvor ligger den?

Mødrehjælpen har forskellige butikker rundt omkring 

Til spørgsmålet: JA, jeg både køber og sælger brugt børnetøj, man kan få så meget velholdt tøj til billige penge så det kan nærmest ikke betale sig at lade være 

Anmeld

14. januar 2011

twinboys

Handler aldrig i genbrug og ingen af os 4 går i aflagt tøj og sko... Ville ikke finde mig godt til rette i det...Men sælger vores tøj til andre der kan få glæde af det...

Majbritt

Anmeld

14. januar 2011

Faith

hc=k skriver:

Nemlig og jeg elsker at jeg kan købe noget som alle de andre børn ikke har. Jeg synes da det er rigtig fedt at købe noget nyt til Kristopher, men altså det ender altid med at der så er 80 andre mødre der har købt det samme til deres barn hehe.

Jeg købte faktisk en hummel flyverdragt med elefanthue der knappes på i nakken og vanter der kan sættes fast i ærmerne. Den er såååå fed og ser slet ikke ud til at være brugt. Pris.. 100 kr.
Den koster omkring 600 fra ny

FEDT!!! Lækkert køb

Anmeld

14. januar 2011

hc=k

smillaluna skriver:

FEDT!!! Lækkert køb

Jep det er fantastisk hehe

Anmeld

14. januar 2011

Faith

Lolli skriver:

Yep! Elsker at finde nogle gode ting til billige penge.

Nemlig... For tøj er sku dyrt! Og lets face it, man er jo ikke millionær

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

smillaluna skriver:

Jeg kunne osse forestille mig at en knægt på 13 gerne vil have noget nyt. Kender en knægt på 14 og han går ikke i andet end Diesel cowboybukser til minimum 1000 kr. Forstår ikke hvordan forældrene har råd til det. Men det kan være det er en prioritering, og måske tjener han selv til hans tøj.

Mine unger er opdraget til IKKE at gå op i mærketøj.
Hvis de vil have det, så må de selv spare sammen og købe det.
Til gengæld, så har vi så altid sørget for, at de har haft det nyeste inden for div. IT, inden for rimelighedens grænser naturligvis.
Og andet teknologisk har de heller ikke manglet.
Pudsigt nok, har de aldrig selv gået efter mærketøj eller mærkevarer, men set mere på priser og effektivitet og har lært at vente til man har råd til det, man virkeligt gerne vil have.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.