Køber i genbrugstøj til jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Lone Jakobsen

køber mest nyt til de store, da jeg synes det er svært at finde pænt tøj i den alder de har.

Rasmus derimod har praktisk talt intet nyt så der hedder det vel 90-99% genbrug

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

nannanadja

jeg ville ikke gå i brugt tøj og det kommer mine børn heller aldrig til.. jeg går meget op i de har ordenligt kvallitets tøj på, så vil jeg hellere spare på andre områder.. har også altid kun kæbt de bedste sko til mine unger, angulus syntes jeg er det bedste sko mærke i vinterstøvler feks.. og de koster fra 800kr af så det er en dyr post med to unger. 

jeg sælger mit tøj eller gir det til røde kors.

Anmeld

17. januar 2011

Siber

Nej, men arver gerne fra kusinen!

Anmeld

17. januar 2011

..

Jeg gør ikke, men ville egentligt gerne for kan godt lide ideen i det.

Nu er det mange år siden og i det hele taget er det få gange jeg har været i genbrugsbutikker. Mit problem er at jeg altid syntes der lugter underligt sådanne steder, jeg syntes bare ikke det virker rart at handle der

Tror måske jeg snart skal prøve at gå ind i en genbrugsbutik igen - Nogen der ved om der ligger nogen gode i nærheden af Middelfart?

Anmeld

17. januar 2011

Faith

Macrolf skriver:

Jeg gør ikke, men ville egentligt gerne for kan godt lide ideen i det.

Nu er det mange år siden og i det hele taget er det få gange jeg har været i genbrugsbutikker. Mit problem er at jeg altid syntes der lugter underligt sådanne steder, jeg syntes bare ikke det virker rart at handle der

Tror måske jeg snart skal prøve at gå ind i en genbrugsbutik igen - Nogen der ved om der ligger nogen gode i nærheden af Middelfart?

Kan godt følge dig i lugten.....

Men hvis du går i en Kirkens korshærs genbrug er lugten en helt anden. De har ret strenge krav til tøjet i KH. Det må ikke være slidt og det skal være vasket når man afleverer det. De smider ALT ud som har huller eller er snusket på nogen måder.

Og så hænger deres "varer" kun max 4 uger. Efter 4 uger kasseres det, eller sendes til Afrika. Så der er altid "nye" varer i butikken.

Anmeld

17. januar 2011

H+S Skjolgborg.

smillaluna skriver:

Jeg har lige været i kirkens korshær og gøre et godt kup (synes jeg selv). Synes KK har en meget høj standard for hvad de tager ind. Tøjet er vasket, der er ingen huller i og det er ikke slidt på nogen måde.

Jeg fik:

3 bodyer, 2 bluser, et joggingsæt, 2 natdragter, en vinterjakke og et par overtræksbukser.

Ialt: 95 kr!!!!

Super lækkert synes jeg selv

Men 4 børn er mit svar klart JA.....

Især til de to små pt fordi de vokser så hurtig...

Anmeld

17. januar 2011

Kløver

smillaluna skriver:

Jeg har lige været i kirkens korshær og gøre et godt kup (synes jeg selv). Synes KK har en meget høj standard for hvad de tager ind. Tøjet er vasket, der er ingen huller i og det er ikke slidt på nogen måde.

Jeg fik:

3 bodyer, 2 bluser, et joggingsæt, 2 natdragter, en vinterjakke og et par overtræksbukser.

Nu er den bette ikke kommet endnu, men planen er helt klart ja herfra, vi vil købe genbrugstøj, og har da planer om at bla at gå i mødrehjælpens butikker, og andre steder, hvor der kan gøres gode kup. Har også planer om at kigge på netttet på bla den blå avis og guloggratis, da man ofte kan finde en masse lækkert, genbrugstøj til de små, til billige penge

Anmeld

17. januar 2011

..

smillaluna skriver:

Kan godt følge dig i lugten.....

Men hvis du går i en Kirkens korshærs genbrug er lugten en helt anden. De har ret strenge krav til tøjet i KH. Det må ikke være slidt og det skal være vasket når man afleverer det. De smider ALT ud som har huller eller er snusket på nogen måder.

Og så hænger deres "varer" kun max 4 uger. Efter 4 uger kasseres det, eller sendes til Afrika. Så der er altid "nye" varer i butikken.

Så må jeg se om jeg kan finde sådan en i nærheden

Anmeld

17. januar 2011

ulleby

smillaluna skriver:

Jeg fik:

Det var bestemt min plan at gå de veje også - og kigger da også forbi en genbrug/kirkenskorshær osv. på nuværende tidspunkt

Anmeld

17. januar 2011

Faith

Henriettemortil4 skriver:

Men 4 børn er mit svar klart JA.....

Især til de to små pt fordi de vokser så hurtig...

Ja det må være utrolig dyrt at have 4 børn... Jeg synes det er dyrt nok med 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.