alt vores babytøj (ikke salgsannonce).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Cris

SussieThyssen skriver:

Taaa..det kommer jo an på hvor meget man går op i det.
Men kan da fortælle at jeg er multiallergiker og kan tåle Biotex..imellem meget få vaskemidler. Jeg kan fx ikke tåle de vaskemidler, som det anbefales vi absolut skal bruge. Og sådan er vi mange, der har det.
Man siger, at man ikke må bruge det ene og det andet, men det er da underligt, at man så ikke kan tåle de såkaldte "sunde" produkter.
Jeg kunne godt lide at vide hvad de putter i det, som gør at allergikere ikke kan tåle allergiker-venlige produkter??  
Men du kan jo vaske tøjet een gang til bagefter med det vaskepulver, som du mener er det bedste.
Det vigtigste er jo netop, at tøjet kommer af med lugten og får farverne igen.
Og jo...sammensmeltning af farver, skyldes jo oftest, at folk har blandet tøjet sammen under vask.
Men tricket her..kan måske hjælpe på det.
Du kan jo altid lægge det til genbrug, hvis det ikke lykkedes.

Ja, Neutral!   Jeg kender flere, som ikke kan tåle neutral! Den indeholder ikke perfume og andre ting, som de tester for at give stempel på, men den indeholder alt muligt andet, det er jeg helt sikker på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Cris

Eva. skriver:

Det er jeg sikker på jeg har..så vidt jeg har kunne læse mig til er I virkelig på rumpen og så kan jeg godt forstå jer...men det må sgu være hårdt at leve sådan..øv øv..

Mine drenges tøj går i arv, har feks kun købt flyverdragt til den ældste og ryger så afsted til de svigtede børn der fjernes direkte hjemmefra og intet har med..

Men jeg kan godt forstå dig, for dit tøj kan bruges til tre børn, ikke sandt? Altså det du køber til den store kan de andre to små bruge det på et eller andet tidspunkt...

Vi svømmer hellere ikke i penge, men jeg sælger ikke tøj. Jeg vil gerne give det videre, for der er rigtig mange der har meget brug for hjælp. Jeg køber mest brugt og på udsalgt, men mest brugt...

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

Cris skriver:

Ja, Neutral!   Jeg kender flere, som ikke kan tåle neutral! Den indeholder ikke perfume og andre ting, som de tester for at give stempel på, men den indeholder alt muligt andet, det er jeg helt sikker på!

Helt enig.
jeg har aldrig kunnet tåle Neutral..jeg slår ud over det hele af det, og nyser som en gal, hvis jeg kommer i nærheden af selve pulveret.
Så som multiallergiker gir jeg ikke 5 flade ører for det.
men det billige vaskepulver fra Aldi til billig penge for 3 kg...det kan jeg derimod godt tåle, og som sagt Biotex og Persil

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Cris skriver:

Men jeg kan godt forstå dig, for dit tøj kan bruges til tre børn, ikke sandt? Altså det du køber til den store kan de andre to små bruge det på et eller andet tidspunkt...

Vi svømmer hellere ikke i penge, men jeg sælger ikke tøj. Jeg vil gerne give det videre, for der er rigtig mange der har meget brug for hjælp. Jeg køber mest brugt og på udsalgt, men mest brugt...

Jo, præcis..det går i arv, de store bruger stort set samme str. så undertøj og strømper deler de og støvler og jakke og overtrækker er røget videre...den lille vokser langsomt og jeg køber stort så hans vinterjakke er tredje sæson og flyverdragt arvet..jeg har så meget der kan ryge videre, så det bliver godt brugt..

Anmeld

14. januar 2011

Cris

SussieThyssen skriver:

Helt enig.
jeg har aldrig kunnet tåle Neutral..jeg slår ud over det hele af det, og nyser som en gal, hvis jeg kommer i nærheden af selve pulveret.
Så som multiallergiker gir jeg ikke 5 flade ører for det.
men det billige vaskepulver fra Aldi til billig penge for 3 kg...det kan jeg derimod godt tåle, og som sagt Biotex og Persil

Ja, det er det. Jeg har hørt det samme fra mange. Vi bruger stofbleer og mange fortæller, at de pludseligt ikke længere kan købe Neutral, for børnene reargerer i deres bløde numser og mange voksne har det ligesom dig. Mange går over til änglemark eller sådan nogle andre uder perfume. Eller bare biotex

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

Cris skriver:

Ja, det er det. Jeg har hørt det samme fra mange. Vi bruger stofbleer og mange fortæller, at de pludseligt ikke længere kan købe Neutral, for børnene reargerer i deres bløde numser og mange voksne har det ligesom dig. Mange går over til änglemark eller sådan nogle andre uder perfume. Eller bare biotex

Ja, det er noget underligt noget med de parfumer..nogle kan jeg godt tåle, andre ikke.
Det der er i fx Persil eller den billige fra Aldi generer mig ikke, ligesådan tit med nogle af de lidt billigere parfumer, som ikke er så mærkekendt, men hvis jeg kommer i nærheden af de der superparfumer, der koster en halv bondegård..så er jeg halvdød inden to minuter
Mit seneste dilemma er håndsæbe.
Jeg har altid brugt Imperial leather, for den kan min hud godt lide og er ikke fyldt med lanolin, som de fleste andre sæber er, og nu kan man kun få den på nettet åbenbart eller skal til Sverige...øvøv!

Anmeld

14. januar 2011

Cris

SussieThyssen skriver:

Ja, det er noget underligt noget med de parfumer..nogle kan jeg godt tåle, andre ikke.
Det der er i fx Persil eller den billige fra Aldi generer mig ikke, ligesådan tit med nogle af de lidt billigere parfumer, som ikke er så mærkekendt, men hvis jeg kommer i nærheden af de der superparfumer, der koster en halv bondegård..så er jeg halvdød inden to minuter
Mit seneste dilemma er håndsæbe.
Jeg har altid brugt Imperial leather, for den kan min hud godt lide og er ikke fyldt med lanolin, som de fleste andre sæber er, og nu kan man kun få den på nettet åbenbart eller skal til Sverige...øvøv!

Der er ikke så mange der indeholder lanolin, det er for dyrt. De indeholder svinefedt   Men så ved du, hvad du skal: teste nogle andre og se, hvad der sker eller købe en ordenlig stak på nettet, så du har til et hel år   

Anmeld

14. januar 2011

SussieThyssen

Cris skriver:

Der er ikke så mange der indeholder lanolin, det er for dyrt. De indeholder svinefedt   Men så ved du, hvad du skal: teste nogle andre og se, hvad der sker eller købe en ordenlig stak på nettet, så du har til et hel år   

Tjaaa..dem jeg har prøvet indtil nu har indeholdt lanolin..men rigtigt svinefedt er også tilstede, men jeg kender resultatet af lanolinen...min hud bliver som sandpapir og tører ud af bare en håndvask
Men ja...skal have bestilt et helt læs hjem af Imperial LOL

Anmeld

14. januar 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Det er jeg sikker på jeg har..så vidt jeg har kunne læse mig til er I virkelig på rumpen og så kan jeg godt forstå jer...men det må sgu være hårdt at leve sådan..øv øv..

Mine drenges tøj går i arv, har feks kun købt flyverdragt til den ældste og ryger så afsted til de svigtede børn der fjernes direkte hjemmefra og intet har med..

Tanken om at vi skulle gå fra hinanden bare for økonomiens skyld har da også strejfet et par gange eller 3  utroligt det skal så langt ud, men vil hellere beholde min værdighed og blive sammen

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Tanken om at vi skulle gå fra hinanden bare for økonomiens skyld har da også strejfet et par gange eller 3  utroligt det skal så langt ud, men vil hellere beholde min værdighed og blive sammen

Åh...det ville da slet ike kunne betale sig med to boliger og alle de ugifter der følger med, så det tror jeg ikke er løsningen...man må jo lige tjekke hvor det er gået galt...og så kan jeg fortælle dig at det bestemt ikke er lykken at leve alene..

Hvor stor er din søn, måske jeg har noget tøj du kan få...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.