alt vores babytøj (ikke salgsannonce).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Åh...det ville da slet ike kunne betale sig med to boliger og alle de ugifter der følger med, så det tror jeg ikke er løsningen...man må jo lige tjekke hvor det er gået galt...og så kan jeg fortælle dig at det bestemt ikke er lykken at leve alene..

Hvor stor er din søn, måske jeg har noget tøj du kan få...

Med tanke på at jeg er sygemeldt, så ville jeg komme til at leve som en greve hvis jeg blev alene.

Der er regnet på det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Med tanke på at jeg er sygemeldt, så ville jeg komme til at leve som en greve hvis jeg blev alene.

Der er regnet på det  

Ja...men hvad med din mand...han skal have bolig også og indskud osv...men ham er det måske lige meget med... hvad i tjener ind på gyngerne de ryger på karusellerne... udover at du ville miste en masse som man ikke kan købe sig til...

Anmeld

14. januar 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Ja...men hvad med din mand...han skal have bolig også og indskud osv...men ham er det måske lige meget med... hvad i tjener ind på gyngerne de ryger på karusellerne... udover at du ville miste en masse som man ikke kan købe sig til...

Nu var det den økonomiske del af det jeg skrev om  som du også vil kunne læse skrev jeg at jeg helelre ville beholde min værdighed

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Nu var det den økonomiske del af det jeg skrev om  som du også vil kunne læse skrev jeg at jeg helelre ville beholde min værdighed

Men det kan da aldrig betale sig når din mand også skal have en bolig..så ja, det er som også det økonomiske jeg forholder mig til..to huslejer evt indsskud og forbrug...hvordan kan det give et overskud?

Anmeld

14. januar 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Men det kan da aldrig betale sig når din mand også skal have en bolig..så ja, det er som også det økonomiske jeg forholder mig til..to huslejer evt indsskud og forbrug...hvordan kan det give et overskud?

Det kan det i og med at han ville være alene de fleste dage om ugen lig med mindre forbrug, billig husleje.

Jeg ville få i hoved og r..

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Det kan det i og med at han ville være alene de fleste dage om ugen lig med mindre forbrug, billig husleje.

Jeg ville få i hoved og r..

Ok, det regnestykke gad jeg godt se..

Men kan I ikke flytte i en bolig der passer til jeres økonomi nu...?

Anmeld

14. januar 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Ok, det regnestykke gad jeg godt se..

Men kan I ikke flytte i en bolig der passer til jeres økonomi nu...?

Det gør vi allerede

Anmeld

15. januar 2011

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Hmm okay den er svær så...tjaaa jeg tror sgu desværre, at du må æde den og så tage det som nogle dyre lærepenge til en anden gang

ja det tror jeg desværre også.. men så må det blive sådan... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.