alt vores babytøj (ikke salgsannonce).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.485 visninger
57 svar
0 synes godt om
14. januar 2011

Vidunderligeunger

vi har fået alt vores babytøj tilbage, som vi har lånt ud til en bekendt, hvis datter var lidt mindre end vores, så hun kunne låne det hele. Men det er vasket helt vild "forkert" og så stinker det af parfume... :/ Det er bare super ærgeligt. Har aller mest lyst til bare at smide det ud... Har prøvet at vaske lugten ud af noget af det, men selv efter to vaske er det ikke væk, overhovedet.. øv øv.. hvad ville I gøre? Herpe det ud? eller sælge det mega billigt? Nogen (og det er også helt fint) er jo ligelgad med det er vasket i parfumeret skyllemiddel/vaskepulver.. og blevet grimt i farverne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

Aves.

BlyViol skriver:

vi har fået alt vores babytøj tilbage, som vi har lånt ud til en bekendt, hvis datter var lidt mindre end vores, så hun kunne låne det hele. Men det er vasket helt vild "forkert" og så stinker det af parfume... :/ Det er bare super ærgeligt. Har aller mest lyst til bare at smide det ud... Har prøvet at vaske lugten ud af noget af det, men selv efter to vaske er det ikke væk, overhovedet.. øv øv.. hvad ville I gøre? Herpe det ud? eller sælge det mega billigt? Nogen (og det er også helt fint) er jo ligelgad med det er vasket i parfumeret skyllemiddel/vaskepulver.. og blevet grimt i farverne

Jeg ville give det væk..smide det ned i en tøj container, men jeg sælger så heller ikke tøj, selvom alt mit børnetøj er flot og uden pletter og misfarve...men synes ikke man skal sælge ødelagt tøj...

Og øv, men det er jo risikoen ved at låne noget ud...jeg har lånt en del tøj ud, men kun det jeg ikke ville være ked af blev ødelagt...

Anmeld

14. januar 2011

Vidunderligeunger

Eva. skriver:

Jeg ville give det væk..smide det ned i en tøj container, men jeg sælger så heller ikke tøj, selvom alt mit børnetøj er flot og uden pletter og misfarve...men synes ikke man skal sælge ødelagt tøj...

Og øv, men det er jo risikoen ved at låne noget ud...jeg har lånt en del tøj ud, men kun det jeg ikke ville være ked af blev ødelagt...

det er ikke det hele der er blevet grimt, men meget af det.. og nej, jeg ville da også helst bare smide det ud, men samtidig er det jo også bare super ærgeligt. Der er jo tøj for flere tusind kroner... men ville heller ikke bruge det til nr to. Det kan jeg allerede godt mærke nu... 

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

BlyViol skriver:

det er ikke det hele der er blevet grimt, men meget af det.. og nej, jeg ville da også helst bare smide det ud, men samtidig er det jo også bare super ærgeligt. Der er jo tøj for flere tusind kroner... men ville heller ikke bruge det til nr to. Det kan jeg allerede godt mærke nu... 

Så er det da bare ud med det(skraldespand eller tøjcontainer)....og så har du lært af det...det er ærgerligt, men jo heldigvis bare tøj.

Anmeld

14. januar 2011

malener

Jeg ville forsøge at vaske det med Rodalon. Det kan fjerne lugte osv. Hvert fald lige give det en tredje chance

Anmeld

14. januar 2011

morethanperfect

Jeg tror jeg ville prøve og sælge det .. Ellers gi det til genbrug

Anmeld

14. januar 2011

RiUL

BlyViol skriver:

Jeg ville gi det til en genbrugsbutik, der er sikkert mange der ville få glæde af tøjet. Og ikke har råd til at købe helt nyt tøj. Tænk hvis man kunne glæde nogle med det, nu når det er "ødelagt". Genbrugsbutikkerne sortere det tøj fra de ikke mener er godt nok

Anmeld

14. januar 2011

MorEllen

I det velverdssamfundet vi lever i, kan man vel tillade sig at være kresen på hvordan klær ser ud og lukter.. men det er utrolig mange mennesker som også er ligeglad med akkurat det!

Jeg forstår at du synes det er surt at det tøj du købt til den lille bliver ødelagt ved udlån... men jeg synes absolutt ikke du skal smidte det i skraldespanden! Legg det tøjet du mener er ødelagt i en tøjcontainer, det er garantert noen som bliver glad for det!

Anmeld

14. januar 2011

eElak

Jeg havde smidt tøjet i en genbrugscontainer

Anmeld

14. januar 2011

Mormilla

Jeg ville nok gi det til en genbrug...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.