alt vores babytøj (ikke salgsannonce).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Hvorfor egentligt ikke? du kunne tjene en ekstra skilling

Fordi jeg godt kan undvære de småpenge og hjælpe nogle børn som har brug for det...jeg har aldrig solgt tøj, men førhen byttet med veninder.. er slet ikke til det der med at tage penge for alt muligt gammelt brugt noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2011

K&S

KaLee skriver:

Jeg havde smidt tøjet i en genbrugscontainer

Anmeld

14. januar 2011

ønskebørn74

BlyViol skriver:

vi har fået alt vores babytøj tilbage, som vi har lånt ud til en bekendt, hvis datter var lidt mindre end vores, så hun kunne låne det hele. Men det er vasket helt vild "forkert" og så stinker det af parfume... :/ Det er bare super ærgeligt. Har aller mest lyst til bare at smide det ud... Har prøvet at vaske lugten ud af noget af det, men selv efter to vaske er det ikke væk, overhovedet.. øv øv.. hvad ville I gøre? Herpe det ud? eller sælge det mega billigt? Nogen (og det er også helt fint) er jo ligelgad med det er vasket i parfumeret skyllemiddel/vaskepulver.. og blevet grimt i farverne

Jeg ville give det til mødre hjælpen...

Anmeld

14. januar 2011

dorthemus

BlyViol skriver:

ja det gør de nok.. men hvordan ber jeg om den?? er ik særlig god til sådan noget... 

Er du tæt på dem? Forstår godt at det er ubehageligt...men så sig, at du har noget du er nødt til at sige og at det er lidt svært for dig fordi du er glad for venskabet med dem. Men at du er rigtig ked af at det tøj de lånte ikke er i samme stand som før.

Hvis jeg var kommet til at ødelægge tøj jeg havde lånt, så ville jeg som minimum undskylde...men sådan er folk jo så forskellige

Anmeld

14. januar 2011

Valle81

BlyViol skriver:

vi har fået alt vores babytøj tilbage, som vi har lånt ud til en bekendt, hvis datter var lidt mindre end vores, så hun kunne låne det hele. Men det er vasket helt vild "forkert" og så stinker det af parfume... :/ Det er bare super ærgeligt. Har aller mest lyst til bare at smide det ud... Har prøvet at vaske lugten ud af noget af det, men selv efter to vaske er det ikke væk, overhovedet.. øv øv.. hvad ville I gøre? Herpe det ud? eller sælge det mega billigt? Nogen (og det er også helt fint) er jo ligelgad med det er vasket i parfumeret skyllemiddel/vaskepulver.. og blevet grimt i farverne

Øv øvøv - det er sku surt:0)

Det er ikke sikkert de selv kan se det er helt galt med det de har afleveret - nogle er bare ikke gode til det med tøj:0( Desværre

Hvis der er noget der er værd at beholde - så vil mit råd være at vaske det med en stor sjat eddike - det er så guld til lugte fedpletter og lignende:0)

Så giv den gas med edikke og poser i genbrug:0)

Anmeld

14. januar 2011

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Er du tæt på dem? Forstår godt at det er ubehageligt...men så sig, at du har noget du er nødt til at sige og at det er lidt svært for dig fordi du er glad for venskabet med dem. Men at du er rigtig ked af at det tøj de lånte ikke er i samme stand som før.

Hvis jeg var kommet til at ødelægge tøj jeg havde lånt, så ville jeg som minimum undskylde...men sådan er folk jo så forskellige

hun sagde da hun afleverede det, at det nok ik var helt samme stand som før, og der havde jeg ikke set det og sagde bare "det går nu nok"... ihh.... men da jeg så så det kunne jeg godt se hvad hun mente.

Anmeld

14. januar 2011

dorthemus

BlyViol skriver:

hun sagde da hun afleverede det, at det nok ik var helt samme stand som før, og der havde jeg ikke set det og sagde bare "det går nu nok"... ihh.... men da jeg så så det kunne jeg godt se hvad hun mente.

Hmm okay den er svær så...tjaaa jeg tror sgu desværre, at du må æde den og så tage det som nogle dyre lærepenge til en anden gang

Anmeld

14. januar 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Fordi jeg godt kan undvære de småpenge og hjælpe nogle børn som har brug for det...jeg har aldrig solgt tøj, men førhen byttet med veninder.. er slet ikke til det der med at tage penge for alt muligt gammelt brugt noget..

Fair nok, men så må jeg konkludere at du har flere penge som enlig mor end vi har som familie, da vores tøjsalg fra tid til anden ahr reddet aftensmaden for nogle dage eller indimellem uger

Anmeld

14. januar 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Fair nok, men så må jeg konkludere at du har flere penge som enlig mor end vi har som familie, da vores tøjsalg fra tid til anden ahr reddet aftensmaden for nogle dage eller indimellem uger

Det er jeg sikker på jeg har..så vidt jeg har kunne læse mig til er I virkelig på rumpen og så kan jeg godt forstå jer...men det må sgu være hårdt at leve sådan..øv øv..

Mine drenges tøj går i arv, har feks kun købt flyverdragt til den ældste og ryger så afsted til de svigtede børn der fjernes direkte hjemmefra og intet har med..

Anmeld

14. januar 2011

Cris

Du kan prøve med noget: du køber noget der hedder Soda på supermarkedet. Du putter vaskepulver som du plejer og så putter du 3spsk Soda sammen med den. Du vaskeri 40 grader. Du putter 2dl edikke i skyllemiddel skuffe. Det burde tage næsten det hele. Efterhånden forsvinder lugten, det har jeg prøvet før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.