Fjernelse af tå, hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

LISBETH:-)

Albertesmor skriver:

Jeg har skrevet det før og gør det igen.

mums for nogle lækre tæer alle 6, men som du selv er kommet frem til og de andre piger herinde også mener så er det bedst at få den fjernet nu hvor hun er så bette, hun vil med al tydelighed senere i livet få problemer med fodtøj, så jeres beslutning er den helt rigtige.

Jeg mindes også at du har skrevet at der vist ikke er nogen knogle i ik? elelr husker jeg forkert

JO der er knogle i. Det er en helt "almindelig" tå - altså den fungere og ser ud som en alm. lilletå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Mi

lisbeth2910 skriver:

Alt det er lige mine tanker og også derfor den SKAL fjernes

Har bare mødte den holdning - flere gange, at det er synd når hun er så lille, og vi skal vente så hun selv kan bestemme om den skal væk eller ej når hun bliver større.

Jeg har bare svært ved at forestille mig at hun skulle vælge at den ikke skal fjernes. Desuden skal hun jo være temmelig gammel før man overhovedet kan stille hende overfor det valg, og det bliver vel ikke nemmere af at hun bliver større. Jeg syntes at i træffer et godt valg for hende, og det er vel også det man skal som forældre. Altså træffe valg for ens små børn.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

13. januar 2011

Mor til prinsessen :-)

hmm... hvis hun ikke er besværet af den, ville jeg ikke fjerne den....

Anmeld

13. januar 2011

Moar'en

MarianneSonne skriver:

Jeg har bare svært ved at forestille mig at hun skulle vælge at den ikke skal fjernes. Desuden skal hun jo være temmelig gammel før man overhovedet kan stille hende overfor det valg, og det bliver vel ikke nemmere af at hun bliver større. Jeg syntes at i træffer et godt valg for hende, og det er vel også det man skal som forældre. Altså træffe valg for ens små børn.

Marianne

www.stjerneleg.dk

enig, og i sidste ende tror jeg faktisk det er nemmere at få hende opereret nu hvor hun er lille end når hun er stor nok til at blive bange for det. Desuden vil hun da komme sig hurtigere nu hvor hun ikke har behov for at gå på foden.

Anmeld

13. januar 2011

Moaaar <3

MarianneSonne skriver:

Marianne

www.stjerneleg.dk

Enig !

Anmeld

13. januar 2011

Mor-til-asta-09

Absolut ville jeg også få fjernet den Extra tå, med samme begrundelse som dig selv... Jeg ville ingengang tvivle

Anmeld

13. januar 2011

slettet_7530

lisbeth2910 skriver:

JO der er knogle i. Det er en helt "almindelig" tå - altså den fungere og ser ud som en alm. lilletå.

Ok men jeg havde stadig valgt at få den fjernet

Anmeld

13. januar 2011

LISBETH:-)

Tak for jeres svar!!!!

Vi har egentlig aldrig været i tvivl om at den skulle fjernes, men når så man gang på gang hører holdningen om at det ville andre ikke gøre, så begynder man at vakle lidt i sin beslutning, måske også fordi det jo ikke er rart at ens barn skal i fuld narkose. Men det skal bare overstås, og så skal vi aldrig mere tænke på det.

Anmeld

13. januar 2011

Sofia

Jeg synes den ser fin og sød ud den lille ekstra tå. Men jeg ville alligevel vælge at fjerne den, af samme årsag som du selv har. Og jeg går ikke ud fra det er en videre omfattende operation? knus

Anmeld

13. januar 2011

Lolli

Ih hvor er den fin.  Sjovt som den bare ser helt naturlig ud.

Jeg har stemt "ja". Selvfølgelig ville jeg fjerne den, det ville jo gøre det noget nemmere mht. sko og for hende i det hele taget. Men jeg ville også have det skidt med, at hun skulle i narkose. Der er jo altid en lille bitte mikroskopisk risiko forbundet med det. Men ja, ville få den fjernet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.