Fjernelse af tå, hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: ville du få dit barns ex. tå fjernet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.479 visninger
62 svar
0 synes godt om
13. januar 2011

LISBETH:-)

Efter en heftig debat i mødregruppen idag kunne jeg godt tænke mig og hører jeres mening.

Min lille Elina er født med en ex lilletå - som vi har valgt at hun skal have fjernet inden hun begynder og gå. Vores begrundelse for at få den fjernet går mest på at hun ikke skal mobbes når hun bliver større, og så vil det også være svært med sko osv.

Operationen skal foregå på riget og kræver min. 1,5 døgns indlæggelse, og 1,5 time i fuldnarkose

I får lige et billede så i kan se hvad det er jeg snakker om

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

slettet_7530

Efter en heftig debat i mødregruppen idag kunne jeg godt tænke mig og hører jeres mening.

Min lille Elina er født med en ex lilletå - som vi har valgt at hun skal have fjernet inden hun begynder og gå. Vores begrundelse for at få den fjernet går mest på at hun ikke skal mobbes når hun bliver større, og så vil det også være svært med sko osv.

Operationen skal foregå på riget og kræver min. 1,5 døgns indlæggelse, og 1,5 time i fuldnarkose

billedet mangler

Anmeld

13. januar 2011

louise8723

lisbeth2910 skriver:

Tror du glemte billedet?

Anmeld

13. januar 2011

Mi

Jeg ville også vælge at fjerne den. Hvis lægerne siger god for det, så må det være fordi de mener at det ikke indebærer nogen speciel stor risiko for din pige. Jeg tror at hun vil være glad for jeres valg når hun bliver teenager. Selvom vi skal lærer vores børn at de godt må være anderledes end de andre, så er der bare en risiko for at hun vil være flov, og fx ikke vil i svømmehallen, gå i sandaler og lignende. Alle teenagere er følsomme i forhold til deres udseende, og sammenligner sig selv meget med deres fævnaldrene.

Hvad var deres grunde til at i ikke skulle lade den fjerne?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

13. januar 2011

MarianneSonne skriver:

Jeg ville også vælge at fjerne den. Hvis lægerne siger god for det, så må det være fordi de mener at det ikke indebærer nogen speciel stor risiko for din pige. Jeg tror at hun vil være glad for jeres valg når hun bliver teenager. Selvom vi skal lærer vores børn at de godt må være anderledes end de andre, så er der bare en risiko for at hun vil være flov, og fx ikke vil i svømmehallen, gå i sandaler og lignende. Alle teenagere er følsomme i forhold til deres udseende, og sammenligner sig selv meget med deres fævnaldrene.

Hvad var deres grunde til at i ikke skulle lade den fjerne?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Alt det er lige mine tanker og også derfor den SKAL fjernes

Har bare mødte den holdning - flere gange, at det er synd når hun er så lille, og vi skal vente så hun selv kan bestemme om den skal væk eller ej når hun bliver større.

Anmeld

13. januar 2011

Albertesmor skriver:

billedet mangler

Ved ikke hvad der skete men det er der nu

Anmeld

13. januar 2011

<3

Nååårhh hvor er den sød!!

Men jeg har klart stemt ja til at fjerne den. Ganske enkelt fordi jeg vil gøre alt indenfor rimelighedens grænser for at mit barn får det letteste og bedste liv muligt. Og det indebærer at det i hvertfald ikke skal være nem at mobbe

Anmeld

13. januar 2011

sarahb

jeg ville fjerne den hvis det ikk har nogle alvorlige konsekvenser efter operationen. Ved at du fjerner den fjerner du også risikoen for mobning og at hun bliver flov senere hen..

Anmeld

13. januar 2011

Malonde1985

Jeg ville også vælge at få den fjernet af samme årsager som allerede er nævnt her.

Anmeld

13. januar 2011

slettet_7530

Jeg har skrevet det før og gør det igen.

mums for nogle lækre tæer alle 6, men som du selv er kommet frem til og de andre piger herinde også mener så er det bedst at få den fjernet nu hvor hun er så bette, hun vil med al tydelighed senere i livet få problemer med fodtøj, så jeres beslutning er den helt rigtige.

Jeg mindes også at du har skrevet at der vist ikke er nogen knogle i ik? elelr husker jeg forkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.