Fjernelse af tå, hvad ville du gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2011

FrkT

Jeg ville helt klart vælge at få den fjernet, og det er udelukkende for at kunne give hende en så normal barndom som muligt uden en ekstra grund til at blive drillet (eller bare udspurgt omkring det hele tiden).

Min lillesøsters bedste barndomsveninde (som stadig er en af hendes bedste veninder) har så haft det modsatte problem. Hun er født med for få tæer og for få fingre på begge fødder og begge hænder (mener nok det er 3 på hver hun er født med). Eller ikke for få egentlig, men bare nogle der var vokset sammen to og to (og så en for sig selv). Så helt op til 7-8 års alderen var hun igennem utallige operationer (de er 21 snart 22, så det er jo mellem 13 åg 21 år siden det drejer sig om). Men hun endte ud med at have alle 10 fingre og alle 10 tæer. Jeg ved at hun i dag er lykkelig for at have fået foretaget alle de operationer (og det var altså over 5 operationer om året hun fik). Og hvis det for jeres lille pige "bare" kræver en enkelt operation, så vil jeg bestemt mene at det er det værd. Og specielt hvis det kan foretages inden hun egentlig forstår det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2011

Fru.Mäes <3

Ville osse få den fjernet, samme begrundelse som I selv er kommet frem til.. Børn er SATME onde ved hinanden i dagens Danmark - så for at skåne hende

Anmeld

17. januar 2011

Ni-ko-li-ne

jeg ville få den fjernet, mest af den årsag at den vil irritere når hun skal til at gå og have fodtøj på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.