Har i nogen afhængigheder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Faith

Lou87 skriver:

COCIO !!

Uh det er osse godt.... Bare ikke light udgaven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Lou87

smillaluna skriver:

Uh det er osse godt.... Bare ikke light udgaven

PUHA NEJ.. så ka jeg godt undvære hvis der kun er light

Anmeld

10. januar 2011

Faith

june1987 skriver:

mit internet og min kæreste

Ej det er ikke i orden.... Det skal være mad

Anmeld

10. januar 2011

ønskebørn74

Inspireret af tråden om light produkter, hvor jeg med bøjet hoved indrømmede mit misbrug af Coke Zero, vil jeg da lige høre om der er andre der har en afhængighed???

i øjeblikket er det ginger ale... det dæmper kvalmen godt....

Anmeld

10. januar 2011

Faith

BlyViol skriver:

chokolade - uden tvivl. Kan snildt fråde en plade marabou, en ritter sport, en toffifee og en toblerone på én aften... uden problemer.. også gerne flødeboller oveni.. uhmmm. MEN har ikke RØRT slik siden 1. januar... kun fået sådan nogle speltvafler, det tager ligesom det værste. Skal ud til en veninde i aften og hygge. Hun er lige stopper med at ryge, så jeg ved godt hvad hun serverer, bliver SÅ svært at stå imod - men jeg skal!!!! 

Mitzie Madsen CA (anonyme chokoholikere) !!

Hold da op det er ellers godt klaret! På en enkelt aften. Det er lige før jeg tror du har brug for hjælp til din afhængighed....

Men du bruger "kold tyrker" metoden.... Har prøvet.... det virker sådan ca ½ time

Anmeld

10. januar 2011

Vidunderligeunger

smillaluna skriver:

Hold da op det er ellers godt klaret! På en enkelt aften. Det er lige før jeg tror du har brug for hjælp til din afhængighed....

Men du bruger "kold tyrker" metoden.... Har prøvet.... det virker sådan ca ½ time

haha, aarh, hjælpe ligefrem Det er jo ikke hver aften. men hvis sådan en aften skal være god med en god film, så er det en orrrdentlig portion  chokolade... 

Anmeld

10. januar 2011

Faith

ønskebarn74 skriver:

i øjeblikket er det ginger ale... det dæmper kvalmen godt....

Det tror jeg aldrig jeg har smagt.... Smager det af ingefær?? (Ginger)

Da jeg var gravid var det drikkecultura der dæmpede kvalmen. Nøj jeg drak meget drikkecultura

Anmeld

10. januar 2011

Faith

Tjuhl skriver:

OOOOORK ja! massere!! jeg er een stor last i virkeligheden

Det er da selverkendelse der vil noget

Anmeld

10. januar 2011

Dinna88

smillaluna skriver:

Jeg gad altså godt være afhængig af vand, for det må da være den sundeste af alle afhængigheder. Bare lidt upraktisk når man skal tisse konstant

Jo det er mig med sneboldene.....

Har lige været i Fakta og der røg der en plade marabou i kurven. Jeg har ikke det der ligner rygrad!

Det er bare om at gå igang med at drikke det! Jeg har aldrig drukket meget vand, men så begyndte jeg bare en dag... Får jeg ikke det vand jeg behøver så begynder min mund virkelig at løbe i vand ved tanken om et stort glas vand Det er nu lækkert nok. Men hvis ikke jeg får mit vand, så får jeg hovedpine, bliver svimmel og føler mig helt lad. Og ja!! Det er belastende når man altid skal tisse Jeg går konsekvent på toilet i alle mine store pauser i skolen.

Uh. Del den med mig. Jeg skal ned i kiosken om lidt efter noget. Tror det bliver daim 

Anmeld

10. januar 2011

Lambi

Dinna88 skriver:

Det er bare om at gå igang med at drikke det! Jeg har aldrig drukket meget vand, men så begyndte jeg bare en dag... Får jeg ikke det vand jeg behøver så begynder min mund virkelig at løbe i vand ved tanken om et stort glas vand Det er nu lækkert nok. Men hvis ikke jeg får mit vand, så får jeg hovedpine, bliver svimmel og føler mig helt lad. Og ja!! Det er belastende når man altid skal tisse Jeg går konsekvent på toilet i alle mine store pauser i skolen.

Uh. Del den med mig. Jeg skal ned i kiosken om lidt efter noget. Tror det bliver daim 

Ej hvor dejligt at være så glad for vand, det gad jeg godt..jeg drikker godt nok meget vand, men også ALT for meget rød sodavand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.