Har i nogen afhængigheder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

SSL

smillaluna skriver:

Kaffe og Cola Zero.... My kind of woman. Ej det lød skummelt

Men kaffe og Zero det er lige mig! Og så chokolade selvfølgelig

Haha, inde i hovedet eller hva?? hahah.. Kender godt det, hvor det lyder så syrligt inde i hovedet når man skriver

Mmm, kaffe og lade  Og lige et slut af, med et glad cola zero.. Hov...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Vingummien

Pasta salat kan leve af det. Det er altså guf

Anmeld

10. januar 2011

june1987

mit internet og min kæreste

Anmeld

10. januar 2011

Lou87

smillaluna skriver:

Inspireret af tråden om light produkter, hvor jeg med bøjet hoved indrømmede mit misbrug af Coke Zero, vil jeg da lige høre om der er andre der har en afhængighed???

COCIO !!

Anmeld

10. januar 2011

Vidunderligeunger

chokolade - uden tvivl. Kan snildt fråde en plade marabou, en ritter sport, en toffifee og en toblerone på én aften... uden problemer.. også gerne flødeboller oveni.. uhmmm. MEN har ikke RØRT slik siden 1. januar... kun fået sådan nogle speltvafler, det tager ligesom det værste. Skal ud til en veninde i aften og hygge. Hun er lige stopper med at ryge, så jeg ved godt hvad hun serverer, bliver SÅ svært at stå imod - men jeg skal!!!! 

Mitzie Madsen CA (anonyme chokoholikere) !!

Anmeld

10. januar 2011

Faith

Dinna88 skriver:

Vand!!! Jeg drikker 1½ flaske vand i skolen, ellers går jeg kold + nogle liter derhjemme. Jeg VILLE drikke mere, men jeg har ikke tid til at komme på toilet før hver anden time, så holder forbruget nede. Går jeg hjemme og er det sommer kan jeg nemt drikke 4-5-6 liter vand om dagen

Jeg bryder reglerne og skriver to på!

Vi har jo haft snakken om chokolade, hvis du husker Jeg kan spise chokolade i oceaner af mængder. Og ja, jeg kan stadig huske at du spiste 7 snebolde, var det ikke sådan?

Jeg gad altså godt være afhængig af vand, for det må da være den sundeste af alle afhængigheder. Bare lidt upraktisk når man skal tisse konstant

Jo det er mig med sneboldene.....

Har lige været i Fakta og der røg der en plade marabou i kurven. Jeg har ikke det der ligner rygrad!

Anmeld

10. januar 2011

Faith

majnr2 skriver:

OREOS cockies.... MMMmmmm

Dem har jeg aldrig smagt.... Er det chokoladesmåkager?

Anmeld

10. januar 2011

Faith

Tulipan skriver:

Pasta salat kan leve af det. Det er altså guf

Mums det er osse godt.... Pastaretter i det hele taget. Hvis jeg kunne så levede jeg af lækre pastaretter med godt med fløde i

Anmeld

10. januar 2011

Diana...

Uhh ha ja coca cola og chokolade 

Anmeld

10. januar 2011

Vingummien

smillaluna skriver:

Mums det er osse godt.... Pastaretter i det hele taget. Hvis jeg kunne så levede jeg af lækre pastaretter med godt med fløde i

Uha ja, det er guf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.