Har i nogen afhængigheder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Faith

Carina1977 skriver:

Ej chokolade er også et af mine laster

Og det er rigtigt nok at man kan få lede abstinenser af at kvitte sukker. Det oplevede jeg selv, dengang jeg lagde min kost om. Jeg kvittede alt, hvad der hed sukker dvs. også choklade den gang....og jeg blev monster-sur....der var i hvert fald ikke nogen der skulle sige noget forkert til mig hehe, og så fik jeg hovedpine, blev træt osv. Det varede i et par dage, og så var det ovre, og så var trangen til chokolade også helt forsvundet.

men nu er jeg altså blevet lidt for vild med chokolade igen....kan man skyde skylden over på graviditeten?  

Skyd du bare skylden på graviditeten. Når man er gravid må man gerne være lidt madafhængig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Carina1977

smillaluna skriver:

Skyd du bare skylden på graviditeten. Når man er gravid må man gerne være lidt madafhængig

Hehe det tør siges at jeg er det  men kun midt om dagen....om morgen og aftenen har jeg den ledeste kvalme  Måske meget godt, ellers ville jeg sikkert få en masse kilo jeg skulle have smidt, når jeg engang er færdig med at være gravid

Anmeld

10. januar 2011

oo

OOOOORK ja! massere!! jeg er een stor last i virkeligheden

Anmeld

10. januar 2011

majnr2

OREOS cockies.... MMMmmmm

Anmeld

10. januar 2011

Dinna88

Inspireret af tråden om light produkter, hvor jeg med bøjet hoved indrømmede mit misbrug af Coke Zero, vil jeg da lige høre om der er andre der har en afhængighed???

Vand!!! Jeg drikker 1½ flaske vand i skolen, ellers går jeg kold + nogle liter derhjemme. Jeg VILLE drikke mere, men jeg har ikke tid til at komme på toilet før hver anden time, så holder forbruget nede. Går jeg hjemme og er det sommer kan jeg nemt drikke 4-5-6 liter vand om dagen

Jeg bryder reglerne og skriver to på!

Vi har jo haft snakken om chokolade, hvis du husker Jeg kan spise chokolade i oceaner af mængder. Og ja, jeg kan stadig huske at du spiste 7 snebolde, var det ikke sådan?

Anmeld

10. januar 2011

Dinna88

TbCp skriver:

KAFFE!!!!

Og så har jeg noget med vindruer, kan æde en hel bakke på ingen tid så køber det ikke for tit, det er min mave ikke så glad for

Den er jeg med på. Jeg får sååååå ondt i maven af at spise mange vindruer, men jeg kan bare ikke stoppe hvis de er foran mig  Især hvis jeg har tømmermænd, hæhæ.

Anmeld

10. januar 2011

misslea

Aarrrhhh manner... SLIK SLIK SLIK!!!!

Kom glad - alt hvad der hedder Haribo, Pingvin Guf osv osv!!!

Jeg har dog lagt det på hylden her i det nye år... min krop har simpelten ikke godt af alle de farvestoffer og E-numre

Såååeee.... Ta-daaa - her er så den nye Lea, der IKKE spiser slik hele januar, og derefter KUN spiser slik om fredagen... heheh!!!

Anmeld

10. januar 2011

Bavianis

smillaluna skriver:

Inspireret af tråden om light produkter, hvor jeg med bøjet hoved indrømmede mit misbrug af Coke Zero, vil jeg da lige høre om der er andre der har en afhængighed???

Pingvins lakridsblanding...

Har spist 3 poser om ugen de sidste 2 uger - er det mon godt for babyen?? Hmmm...

Anmeld

10. januar 2011

Becks

Vand

Har været afhængig af vand siden jeg var lille.. Min forældre synes det var såååå pinligt, når vi var ude og spise og tjeneren spurgte hvad jeg ville have og drikke - Bare et glas vand tak  Tæmk hvis han har troet jeg ikke måtte få andet hihi..

Men jeg drikker ca. 2-3 L. vand på arbejdet og mere derhjemme.. I løbet af natten drikker jeg ½-1 L. vand. Jeg er blevet testet for sukkersyge maaaange gange efterhånden.. Men, det er faktisk ikke så sund en last og have, fordi man nedbryder sin sukker og salt balance i kroppen, derfor får jeg tit ondt i hovedet hvis jeg ikke får noget sukker og salt i løbet af dagen. Derfor har jeg altid druesukker og gajoler med på arbejde

Før hen var min last chokolade, men efter mit vægttab er det faktisk clementiner..

Anmeld

10. januar 2011

Faith

SSL skriver:

Hahah, en sjov tråd - og hey, da jeg så det var dig der havde oprettet denne skøre og afslørende tråd, tænkte jeg "DU er SÅ afhængig af chokolade", for jeg erindrer da en tråd om en marabou chokolade  haha.. Men jeg gættede forkert.. Til dels

Jeg har to laster, cola zero og kaffe.. Men jeg er gået over til koffein fri kaffe da jeg jo prøver at blive gravid.. Cola zero er faktisk KUN når det er herhjemme, når jeg tilfældigt køber det, ellers drikker jeg vand herhjemme  Men kaffe kaffe kaffe, og det er smagen og varmen og ikke opkvikkeren, så det gør intet at det er koffeinfri

Kaffe og Cola Zero.... My kind of woman. Ej det lød skummelt

Men kaffe og Zero det er lige mig! Og så chokolade selvfølgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.