Har i nogen afhængigheder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Dinna88

Lambi skriver:

Ej hvor dejligt at være så glad for vand, det gad jeg godt..jeg drikker godt nok meget vand, men også ALT for meget rød sodavand

Hehe. Ja, det er nu dejligt at være afhængig af noget der ikke skader at drikke Uh. Rød sodavand. Det er nu også godt. Jeg er ikke den store sodavandsdrikker og vi har det aldrig i hjemmet. Så vand bliver det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Maja88

inden jeg blev gravid var det vand.

hvis jeg ikke fik mindst 5 liter dagligt, fik jeg hovedpine osv.

efter jeg er blevet gravid er det RYNKE BLANDET SAFT C(mener det er det den hedder. den røde af dem). Med den kan jeg klare alle dage.

lige nu er min last fastelavnsboller. godt med creme mmmmm

Anmeld

10. januar 2011

majnr2

smillaluna skriver:

Dem har jeg aldrig smagt.... Er det chokoladesmåkager?

Ja de er så lækre De er vist amerikanske...

En meget mørk kage med noget lækkert hvid creme i midten.

Smager SÅ godt med en glas mælk til

Men i øvrigt er jeg ligeså vild efter appelsiner...

Anmeld

10. januar 2011

Faith

misslea skriver:

Aarrrhhh manner... SLIK SLIK SLIK!!!!

Kom glad - alt hvad der hedder Haribo, Pingvin Guf osv osv!!!

Jeg har dog lagt det på hylden her i det nye år... min krop har simpelten ikke godt af alle de farvestoffer og E-numre

Såååeee.... Ta-daaa - her er så den nye Lea, der IKKE spiser slik hele januar, og derefter KUN spiser slik om fredagen... heheh!!!

Hvor er du sej..... Kun slik om fredagen. Gid jeg havde rygrad nok til at gøre det samme.

Anmeld

10. januar 2011

Maja88

majnr2 skriver:

Ja de er så lækre De er vist amerikanske...

En meget mørk kage med noget lækkert hvid creme i midten.

Smager SÅ godt med en glas mælk til

Men i øvrigt er jeg ligeså vild efter appelsiner...

man kan også få dem med mælkechokolade(mums) eller med hvid chokolade- dem har jeg så ikke prøvet

Anmeld

10. januar 2011

Faith

Bavianis skriver:

Pingvins lakridsblanding...

Har spist 3 poser om ugen de sidste 2 uger - er det mon godt for babyen?? Hmmm...

Den er osse go sådan en pingvin blanding!

Din lille spire hygger sig max inde i din mave

Anmeld

10. januar 2011

majnr2

Maja88 skriver:

man kan også få dem med mælkechokolade(mums) eller med hvid chokolade- dem har jeg så ikke prøvet

hvor hvor hvor

Anmeld

10. januar 2011

matryoshka

Den Ultimative med Mint - Iceblend fra Baresso!!!  Den får jeg bare ikke nok af.. Men det er en dyr vane, så jeg holder mig til et par om ugen!

Jeg var dybt afhængig af sodavand før (mest coca cola) men pr. 1 august 2009 holdt jeg op, og har ikke drukket sodavand lige siden!  Så jeg kan snart fejre 1½ år uden sodavand! 

Anmeld

10. januar 2011

Maja88

majnr2 skriver:

hvor hvor hvor

jamen jeg købte dem i brugsen mener jeg. men ville prøve større supermarkeder. kvickly, føtex osv

Anmeld

10. januar 2011

Maja88

MajaPiraya skriver:

Den Ultimative med Mint - Iceblend fra Baresso!!!  Den får jeg bare ikke nok af.. Men det er en dyr vane, så jeg holder mig til et par om ugen!

Jeg var dybt afhængig af sodavand før (mest coca cola) men pr. 1 august 2009 holdt jeg op, og har ikke drukket sodavand lige siden!  Så jeg kan snart fejre 1½ år uden sodavand! 

ej jeg drikker også baresso, bare Gelatte Superioer med karamel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.