Har i nogen afhængigheder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

TbCp

KAFFE!!!!

Og så har jeg noget med vindruer, kan æde en hel bakke på ingen tid så køber det ikke for tit, det er min mave ikke så glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Faith

Karo skriver:

Sukker

I torsdags besluttede jeg at skære at væk der indeholdte sukker (kiks, slik,chips,cola osv.) Torsdag og fredag havde jeg det fysisk rigtigt dårligt. Jeg var svimmel, havde hovedpine kunne ikke koncentrere mig osv.

Så jeg har nok slæbt rundt på en rigtig sukkerafhængighed, men er dog udover det værste nu.

Det er faktisk ret skræmmende at man kan få decideret abstinenser af at kvitte sukker

Jeg har osse et seriøst overforbrug af sukker. Især chokolade!

Anmeld

10. januar 2011

Faith

TbCp skriver:

KAFFE!!!!

Og så har jeg noget med vindruer, kan æde en hel bakke på ingen tid så køber det ikke for tit, det er min mave ikke så glad for

Kaffe

Jeg tror faktisk jeg er det man kalder en kaffesøster. Elsker at sidde og hygge med en kop kaffe sammen med en veninde og bare sludre.

Anmeld

10. januar 2011

Faith

tullemor32 skriver:

ja hytteost og tunsalat mega træls

men det går vel over

Hi hi..... Det er en af de mindre "slemme" synes jeg. For det er jo ikke usunde ting.

Anmeld

10. januar 2011

TbCp

smillaluna skriver:

Kaffe

Jeg tror faktisk jeg er det man kalder en kaffesøster. Elsker at sidde og hygge med en kop kaffe sammen med en veninde og bare sludre.

Jeg SKAL have kaffe som det første når jeg står op. Og jeg arbejder hjemme så der kan virkelig ryge nogle kopper ned hver dag..... Måske ikke så smart når jeg lider af forhøjet blodtryk

Anmeld

10. januar 2011

Faith

baby84 skriver:

mayonnaise er nok den værste, men kunne nævne et ton andre ting

spegepølse (med mayonaise...mmmmmm), kaffe, cola, chokolade, smøger (dog lagt på hylden grundet PB

Tror jeg kunne blive afhængig af alt Totalt oralfiksering

Er noget misundelig over den vandafhængighed..det må være skønt

Gad vide om det er en typisk kvindeting det der med at blive afhængig af bestemte fødevarer.... Synes aldrig man hører mænd sige at de er afhængige af noget.

Jeg bruger ofte det at spise som en trøst. Hvis jeg er ked af det kravler jeg under tæppet på sofaen med en pose slik eller en plade chokolade, og inden jeg får set mig om er det hele væk

Anmeld

10. januar 2011

Carina1977

Ej chokolade er også et af mine laster

Og det er rigtigt nok at man kan få lede abstinenser af at kvitte sukker. Det oplevede jeg selv, dengang jeg lagde min kost om. Jeg kvittede alt, hvad der hed sukker dvs. også choklade den gang....og jeg blev monster-sur....der var i hvert fald ikke nogen der skulle sige noget forkert til mig hehe, og så fik jeg hovedpine, blev træt osv. Det varede i et par dage, og så var det ovre, og så var trangen til chokolade også helt forsvundet.

men nu er jeg altså blevet lidt for vild med chokolade igen....kan man skyde skylden over på graviditeten?  

Anmeld

10. januar 2011

skomat

smillaluna skriver:

Hi hi..... Det er en af de mindre "slemme" synes jeg. For det er jo ikke usunde ting.

nej det ved jeg godt

men er ikke så glad for de søde ting

og da slet ikke nu

Anmeld

10. januar 2011

Faith

STN skriver:

Jeg ved ikke om det er pga. jeg er gravid, men går rimelig meget ud fra, at det er derfor..

Jeg har trang til sodavands-is.. Og især Champagne-brus, Twister (den lange dér med en masse forskellige farver, som snor) og  den der orange is med 80% frugt, kan ikke huske hvad den hedder... men mmmmh, jeg har lyst til det!!!

Jeg har ikke den store lyst til slik og fed mad osv. (udover is!), men frugt står højt på listen.. og så saftevand, MEGET kold saftevand!!! Men tror også det har meget at sige, at jeg har kvalme og oplast næsten hver dag! Så er det måske begrænset hvor meget man gider spise fed mad og det der ligner..

Den har jeg faktisk hørt før, den der med afhængighed af sodavandsis under en graviditet.... Måske virker det lidt kvalmestillende.

Anmeld

10. januar 2011

SSL

smillaluna skriver:

Inspireret af tråden om light produkter, hvor jeg med bøjet hoved indrømmede mit misbrug af Coke Zero, vil jeg da lige høre om der er andre der har en afhængighed???

Hahah, en sjov tråd - og hey, da jeg så det var dig der havde oprettet denne skøre og afslørende tråd, tænkte jeg "DU er SÅ afhængig af chokolade", for jeg erindrer da en tråd om en marabou chokolade  haha.. Men jeg gættede forkert.. Til dels

Jeg har to laster, cola zero og kaffe.. Men jeg er gået over til koffein fri kaffe da jeg jo prøver at blive gravid.. Cola zero er faktisk KUN når det er herhjemme, når jeg tilfældigt køber det, ellers drikker jeg vand herhjemme  Men kaffe kaffe kaffe, og det er smagen og varmen og ikke opkvikkeren, så det gør intet at det er koffeinfri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.