Har i nogen afhængigheder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

matryoshka

Maja88 skriver:

ej jeg drikker også baresso, bare Gelatte Superioer med karamel

Den er også god.. den drak jeg før, inden jeg begyndte at lide smagen af kaffe  men har du prøvet iceblend med mint? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Maja88

MajaPiraya skriver:

Den er også god.. den drak jeg før, inden jeg begyndte at lide smagen af kaffe  men har du prøvet iceblend med mint? 

nej det har jeg ikke, må blive efter babyens ankomst i marts.

min mave er ikke så god til kaffe efter jeg er blevet gravid desværre

Anmeld

10. januar 2011

matryoshka

Nåh. Men så har du jo noget helt specielt at glæde dig til... udover babyen selvfølgelig! hehe 

Anmeld

10. januar 2011

tingimor

normalt syns jeg ikke jeg har de vilde laster.

men i min graviditet har jeg haft nogle uger hvor jeg ikke kunne få nok af mac chicken burger fra mc-donald 

også fanta når det var i huset og min mand køre så lige i dette tilfælde desvære for Carlsberg så der er altid sodavand i huset da de for noget sodanvand hver mån som del af deres løn.

Anmeld

10. januar 2011

Maja88

tingimor skriver:

normalt syns jeg ikke jeg har de vilde laster.

men i min graviditet har jeg haft nogle uger hvor jeg ikke kunne få nok af mac chicken burger fra mc-donald 

også fanta når det var i huset og min mand køre så lige i dette tilfælde desvære for Carlsberg så der er altid sodavand i huset da de for noget sodanvand hver mån som del af deres løn.

jeg havde også en periode med nuggets hehe. men nu er de bare ikke gode mere

Anmeld

10. januar 2011

misslea

smillaluna skriver:

Hvor er du sej..... Kun slik om fredagen. Gid jeg havde rygrad nok til at gøre det samme.

heheh..... ja nogle gange skal der simpelthen en kold tyrker til

Prøvede faktisk for 2 år siden at droppe ALT sukker i 4 måneder... og haleluja... jeg tabte 10 kg!!!! Så jeg måtte hellere begynde at indtage lidt usundt igen, for ikke at blive skind og ben!!!

I perioder får den bare lige lidt for meget gazz med Hariboen, og så skal jeg lige på en lille afvænning igen... hehe!!! Og det er så dét, jeg er i fuld gang med her i januar...

Anmeld

10. januar 2011

Faith

misslea skriver:

heheh..... ja nogle gange skal der simpelthen en kold tyrker til

Prøvede faktisk for 2 år siden at droppe ALT sukker i 4 måneder... og haleluja... jeg tabte 10 kg!!!! Så jeg måtte hellere begynde at indtage lidt usundt igen, for ikke at blive skind og ben!!!

I perioder får den bare lige lidt for meget gazz med Hariboen, og så skal jeg lige på en lille afvænning igen... hehe!!! Og det er så dét, jeg er i fuld gang med her i januar...

10 kg!!!! Bare ved at skære sukkeret væk.... Det er jo fantastisk.

Men hvis man kigger bag på sådan en pose haribo, så er der altså osse sindssygt mange kalorier i. Og chokolade, som jeg er afhængig af, er MEGET værre!

Tror ski jeg vil prøve sådan en kold tyrker... Det MÅ kunne lade sig gøre!

Anmeld

10. januar 2011

otlitrom

Nu har jeg læst tråden igennem.. Og jeg sad bare "hmm.. ja, cola, det er jeg også.. Og cocio (IKKE light) chokolade, snebolde, mere cola, slik, lakridser...." Jeg kunne blive ved...

Jeg er afhængig af alt med sukker, og alt man ikke skal spise. Alt spiseligt der kan stoppes i sylten, undtagen rosenkål og stegt lever.. Dét er min last!

Anmeld

10. januar 2011

Faith

kitty skriver:

Nu har jeg læst tråden igennem.. Og jeg sad bare "hmm.. ja, cola, det er jeg også.. Og cocio (IKKE light) chokolade, snebolde, mere cola, slik, lakridser...." Jeg kunne blive ved...

Jeg er afhængig af alt med sukker, og alt man ikke skal spise. Alt spiseligt der kan stoppes i sylten, undtagen rosenkål og stegt lever.. Dét er min last!

Hahahahahahahah. Jeg skal da lige love for at du har et par laster eller 10

Men jeg har det på samme måde.... Alt der kan stoppes i hovedet stort set. Nej ikke indmad, muslinger, østers og ansjoser. Men ellers.... bring it on!

Anmeld

10. januar 2011

tingimor

Maja88 skriver:

jeg havde også en periode med nuggets hehe. men nu er de bare ikke gode mere

håber det ender på samme måde for mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.