Har i nogen afhængigheder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Tdittmann

KittyGirl skriver:

Cola er nok den værste ved mig

det samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Faith

SD21 skriver:

Uha - er dybt afhængig af cola med sukker ! Og i perioder rigtig meget afhængig af nutella ! :b

Cola igen!!!! Den er virkelig en af de store "syndere".

Anmeld

10. januar 2011

SD21

smillaluna skriver:

Cola igen!!!! Den er virkelig en af de store "syndere".

Ja, cola er virkelig en stor afhængighed for mange ! :b

Anmeld

10. januar 2011

Karo

Sukker

I torsdags besluttede jeg at skære at væk der indeholdte sukker (kiks, slik,chips,cola osv.) Torsdag og fredag havde jeg det fysisk rigtigt dårligt. Jeg var svimmel, havde hovedpine kunne ikke koncentrere mig osv.

Så jeg har nok slæbt rundt på en rigtig sukkerafhængighed, men er dog udover det værste nu.

Anmeld

10. januar 2011

Lone Jakobsen

kims cheddar kugler (tror jeg de hedder) de der runde osterejer... de smager fuldstændigt fantastisk. men nægter at give mig selv lov, for så spiser jeg en hel pose.

min anden afhængighed er klart cola (som jeg totalt måtte give efter for i weekenden)

Anmeld

10. januar 2011

Sitrani

Jeg ved ikke om det er pga. jeg er gravid, men går rimelig meget ud fra, at det er derfor..

Jeg har trang til sodavands-is.. Og især Champagne-brus, Twister (den lange dér med en masse forskellige farver, som snor) og  den der orange is med 80% frugt, kan ikke huske hvad den hedder... men mmmmh, jeg har lyst til det!!!

Jeg har ikke den store lyst til slik og fed mad osv. (udover is!), men frugt står højt på listen.. og så saftevand, MEGET kold saftevand!!! Men tror også det har meget at sige, at jeg har kvalme og oplast næsten hver dag! Så er det måske begrænset hvor meget man gider spise fed mad og det der ligner..

Anmeld

10. januar 2011

FrkLarsen

KAFFE! 

Anmeld

10. januar 2011

FrkLarsen

STN skriver:

Jeg ved ikke om det er pga. jeg er gravid, men går rimelig meget ud fra, at det er derfor..

Jeg har trang til sodavands-is.. Og især Champagne-brus, Twister (den lange dér med en masse forskellige farver, som snor) og  den der orange is med 80% frugt, kan ikke huske hvad den hedder... men mmmmh, jeg har lyst til det!!!

Jeg har ikke den store lyst til slik og fed mad osv. (udover is!), men frugt står højt på listen.. og så saftevand, MEGET kold saftevand!!! Men tror også det har meget at sige, at jeg har kvalme og oplast næsten hver dag! Så er det måske begrænset hvor meget man gider spise fed mad og det der ligner..

Snakker du om Solero?  

Anmeld

10. januar 2011

Sitrani

FrkLarsen skriver:

Snakker du om Solero?  

Ooooooh yeaaaaah!!! SOLERO... Gude-isen!!!

Anmeld

10. januar 2011

FrkLarsen

STN skriver:

Ooooooh yeaaaaah!!! SOLERO... Gude-isen!!!

Den er også farvoritten her af alle is!!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.