Det er der faktisk rigtig mange der siger at man skal, være rigtig gode venner først, men jeg har aldrig haft en kæreste som jeg ikke var tiltrukket af med det samme..
hihi men man bliver jo hinandens bedste venner (forhåbentlig), men har man stadig brug for den gode veninde eller er det nok med manden selv efter mange år??
Jeg var skam fysisk tiltrukket af ham (altså syntes, at han var en rigtig flot fyr), men vi var begge afsat til anden side, så der var aldrig mere i det end almindeligt venskab, heller ikke flirt. Det var først, da vi begge var single og begyndte at tale mere og mere sammen, at vi besluttede os for at springe ud i det og se, om det kunne holde, han var da min bedste mandlige ven - og her skal man jo også være opmærksom på, at hvis det ikke holder, så mister man sandsynligt en god ven for evigt.
Udover kærligheden er vi efter næsten 10 år de allerbedste venner, f.eks. ringer vi til hinanden 1-2 gange om dagen for bare lige at vende én eller anden situation, fortælle hvordan det går...ja, og så er han rigtig god til at ringe "fordi jeg bare lige vil fortælle dig, at jeg elsker dig helt vildt", suk, han er bare dejlig.
Når jeg lige ser bort fra mine børn, så er han mit livs kærlighed og jeg har faktisk ikke brug for andre venner, men det er selvfølgelig bonus, at man har 
Anmeld