Hvad er vigtigst når man finder en ny partner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

N&J

det skal helt sikkert ske for dig søde, det kommer når man mindst venter det Og ja så vigtigt man skal kunne være helt sig selv...

JAmen jeg kigger lige planerne igennen så kan det være vi skal gøre det næste uge eller noget..

Ja, men lad os da gøre det, jeg er i skole tirsdag og fredag..  heldige mig og tak Sarah, det er nogen gange godt lige at få drømmen holdt i live

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

eElak

Altså som nyudslået "kødmarked-ridder" er der bestemte ting, som jeg som minimum skal være udfyldt i forhold til en potentiel kæreste.

• Han skal respektere og acceptere, at jeg har et barn. de skal kunne svinge ordentligt sammen. Min søn er altid 1. prioritet
  • Han skal da selvfølgelig være tiltrækkende.. efter MIN smag. Ærligt talt - ville da ikke kunne være kærester med en, som jeg ikke tændte på.. ;-)
  • Hans skal have styr på sit liv og hvile i sig selv. Dvs. jeg er ligeglad med om han er højtuddannet eller ej. bare at han har noget at stå op til om morgenen, om det er skole eller arbejde.. ;-)
  • og så må han gerne byde på mere end "hej smukke" (f.eks. ved breve på dating)... Så står jeg af med det samme... 
  • et sidste punkt - han skal være ikke-ryger.. Af hensyn til knægten..  

Anmeld

9. januar 2011

Pige2009

N&J skriver:

Lidt halvinspirret af en anden tråd, og grundet min egen single status kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer..

Hvad mener I er det vigtigste når man skal finde ud af om den nye flamme kunne være den rigtige? Og her tænker jeg ikke på at ærlighed er det vigtigste i et forhold, men de mere praktiske ting for at forholde kan holde til at flytte sammen, få børn og holde i længden, selvfølgelig er kærlighed det vigtigste, men det betyder jo ikke at forholdet holder, så hvad skal der til?

- at man har ens interesser?

- begge er ordensmennesker?

- nogenlunde ligeligt professionsgrundlag?

- eller noget helt andet?? 

At han er indstillet på, at Laura går forud for alt

Anmeld

9. januar 2011

afrobabies

N&J skriver:

Hehe, jamen så kan han jo også få hele færdigpakken hvis han skulle dukke op.. hvor ser din datter bare dejlig ud.. 

Jeg vil gerne have en mand, ikke lige nu, men gerne inden min datter bliver alt for gammel, mest fordi jeg gerne vil have en at dele alle glæderne med.. en der sammen med mig kan blive ligeså varm indeni når hun opdager en sommerfugl eller toget på stationen og bare af begejstring hopper op og ned.. det vil jeg gerne dele med en anden.. 

Tak skal duhave Ja, jeg har en svaghed for det mørke, og har i mange år sagt at jeg gerne ville have mørke børn.... Det var så ikke helt planlagt at jeg skulle blive gravid, da jeg blev det, men når det nu skulle være, så var det jo godt nok Den næste bliver også mørk højest sandsynligt

Anmeld

9. januar 2011

Lullaby

N&J skriver:

Lidt halvinspirret af en anden tråd, og grundet min egen single status kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer..

Hvad mener I er det vigtigste når man skal finde ud af om den nye flamme kunne være den rigtige? Og her tænker jeg ikke på at ærlighed er det vigtigste i et forhold, men de mere praktiske ting for at forholde kan holde til at flytte sammen, få børn og holde i længden, selvfølgelig er kærlighed det vigtigste, men det betyder jo ikke at forholdet holder, så hvad skal der til?

- at man har ens interesser?

- begge er ordensmennesker?

- nogenlunde ligeligt professionsgrundlag?

- eller noget helt andet?? 

Jeg ved ikke hvad der holder os sammen andet end kærlighed.

Vi har ikke de samme interesser. Mathias elsker fodbold, det gør jeg absolut ikke.

Vi kan godt lide at læse men ikke de samme bøger.

Jeg er ordensmenneske, han er i hvert fald ikke et ordensmenneske (han ser ikke rodet).

Vi kan godt lide at se film, men det er ikke tit de samme film vi er interesseret i.

Vi er dog vilde med indisk mad begge 2

Anmeld

10. januar 2011

Rockertand

Det er der faktisk rigtig mange der siger at man skal, være rigtig gode venner først, men jeg har aldrig haft en kæreste som jeg ikke var tiltrukket af med det samme.. hihi  men man bliver jo hinandens bedste venner (forhåbentlig), men har man stadig brug for den gode veninde eller er det nok med manden selv efter mange år??

Jeg var skam fysisk tiltrukket af ham (altså syntes, at han var en rigtig flot fyr), men vi var begge afsat til anden side, så der var aldrig mere i det end almindeligt venskab, heller ikke flirt. Det var først, da vi begge var single og begyndte at tale mere og mere sammen, at vi besluttede os for at springe ud i det og se, om det kunne holde, han var da min bedste mandlige ven - og her skal man jo også være opmærksom på, at hvis det ikke holder, så mister man sandsynligt en god ven for evigt.

Udover kærligheden er vi efter næsten 10 år de allerbedste venner, f.eks. ringer vi til hinanden 1-2 gange om dagen for bare lige at vende én eller anden situation, fortælle hvordan det går...ja, og så er han rigtig god til at ringe "fordi jeg bare lige vil fortælle dig, at jeg elsker dig helt vildt", suk, han er bare dejlig.

Når jeg lige ser bort fra mine børn, så er han mit livs kærlighed og jeg har faktisk ikke brug for andre venner, men det er selvfølgelig bonus, at man har

Anmeld

11. januar 2011

N&J

Baagøe skriver:

At han er indstillet på, at Laura går forud for alt

Anmeld

11. januar 2011

N&J

Rockertand skriver:

Jeg var skam fysisk tiltrukket af ham (altså syntes, at han var en rigtig flot fyr), men vi var begge afsat til anden side, så der var aldrig mere i det end almindeligt venskab, heller ikke flirt. Det var først, da vi begge var single og begyndte at tale mere og mere sammen, at vi besluttede os for at springe ud i det og se, om det kunne holde, han var da min bedste mandlige ven - og her skal man jo også være opmærksom på, at hvis det ikke holder, så mister man sandsynligt en god ven for evigt.

Udover kærligheden er vi efter næsten 10 år de allerbedste venner, f.eks. ringer vi til hinanden 1-2 gange om dagen for bare lige at vende én eller anden situation, fortælle hvordan det går...ja, og så er han rigtig god til at ringe "fordi jeg bare lige vil fortælle dig, at jeg elsker dig helt vildt", suk, han er bare dejlig.

Når jeg lige ser bort fra mine børn, så er han mit livs kærlighed og jeg har faktisk ikke brug for andre venner, men det er selvfølgelig bonus, at man har

Det lyder bare som en fantastisk start.. og et dejligt forhold.. 

Anmeld

11. januar 2011

N&J

Lullaby skriver:

Jeg ved ikke hvad der holder os sammen andet end kærlighed.

Vi har ikke de samme interesser. Mathias elsker fodbold, det gør jeg absolut ikke.

Vi kan godt lide at læse men ikke de samme bøger.

Jeg er ordensmenneske, han er i hvert fald ikke et ordensmenneske (han ser ikke rodet).

Vi kan godt lide at se film, men det er ikke tit de samme film vi er interesseret i.

Vi er dog vilde med indisk mad begge 2

hihi..  

Anmeld

11. januar 2011

SpunkenJo

At man holder af/elsker hinanden for den man er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.