N&J skriver:
Lidt halvinspirret af en anden tråd, og grundet min egen single status kunne jeg godt tænke mig at høre fra jer..
Hvad mener I er det vigtigste når man skal finde ud af om den nye flamme kunne være den rigtige? Og her tænker jeg ikke på at ærlighed er det vigtigste i et forhold, men de mere praktiske ting for at forholde kan holde til at flytte sammen, få børn og holde i længden, selvfølgelig er kærlighed det vigtigste, men det betyder jo ikke at forholdet holder, så hvad skal der til?
- at man har ens interesser?
- begge er ordensmennesker?
- nogenlunde ligeligt professionsgrundlag?
- eller noget helt andet??
-Jeg vil mene interesser er meget vigtigt, ikke alt men det meste synes jeg er vigtigt.
-jeg er ikke ordensmenneske ud over rengøring, men min kæreste har nogen perfektionist ting, bla. når han hælder vand i et glas må der ikke komme vand ned af siden så han slukker for vandhanen og sætter glasset under fordi der må ikke komme vand på kanten
hans bærbar computer skal lægge helt perfekt i tasken og lynlåsen skal sidde helt midt i. og mange andre ting.
- min kæreste er igang med en udd for ambitøse unge, han er ved at uddanne sig til klejn smed. og pt går jeg hjemme men jeg skal igang efter sommerferien, men han ville ihvertfald ikke have en der rendte på KH resten af sit liv.
-så er det vigtigt man finder en man føler han er den hvor hjerte tilhører, nu har mig og christian snart været sammen i 6 mrd og vi er stadigvæk nyforelsket, vi har ingen hverdag haft endnu, vi er fulde af sjov og jeg føler virkelig han er den eneste, aldrig har jeg passet så godt sammen med en fyr 

jeg er sikker på han er den jeg vil sidde med i et lille hus med om 20 år