Lige nu har jeg 3 ting der skal opfyldes, de to er en selvfølge.
Han skal acceptere mit barn og selvfølgelig over tid tage hende til sig, da hendes far ikke ser hende.
Jeg skal være tiltrukket af ham, på alle måder.. (intellektuelt, udstråling, humør osv.)
Vi skal have de samme ambitioner omkring livet.. og det er enormt vigtigt for mig, da jeg virkelig mener det kan få par til at gå fra hinanden, hvis de ikke ønsker de samme ting ud af livet
Nogle ønsker at finde en at slå sig ned med, måske få et hus, og så ellers blive boende og have et godt job og efter deres mening et godt liv. Andre ønsker at priotere karrieren, så familien kommer i anden række, og så er der sådan nogle som mig (der er sikker mange andre typer) som vil bo både og, gerne vil til udlandet, men på ingen måde ønsker at slå rødder helt ned, en fem-ti år måske et sted, men så tror jeg også min grænse er nået...
Og så tænker jeg også lidt at resten finder man ud af, jeg mener dog de tre overstående er ting som har for stor en betydning på parforholdet til at hvis man ikke er enige omkring dem, så holder forholdet heller ikke i længden..
Anmeld