N&J skriver:
Vil give dig ret Sarah, sådan har jeg det også, det er heller ikke så vigtigt for mig, og selvfølgelig skal der være kemi til stede, men hvad tror du der har gjort at dig og Omar passer så godt sammen, og formentlig skal leve resten af jeres liv sammen? tænker meget over om det jeg har som ideal for at et forhold kan holde om det egentlig er nok, om jeg er lidt for naiv og stadig vil have den der "fejret lidt benene væk under en" følelse, som jeg fik med Tue, jeg vil sku også gerne have mig en mand engang..
hihihi
Jamen det går godt, vi er lige kommet tilbage fra juleferie i Esbjerg, og Nikita er startet i vuggestuen igen, vi fik en lejlighed ude i nv, i et rigtig hyggeligt lille område faktisk meget tæt på bispebjerg hospital. Hvordan går det med dig og den nyeste lille guldklump... han er simpelthen så dejlig på de billeder og Isaac ser bare ud som den stolteste storebror.. 
Uha hvorfor passer vi så godt sammen.
Jeg tro vi passer godt sammen fordi vi er så modsat hinanden på mange områder og stadig meget ens.
Han er meget rolig og tager tingene stille og roligt og gider ikke stresse over noget. Så er han Meget blid og følsom.
Jeg vil have tingene ordnet ASAP og stresser GERNE over alt muligt. Så får han mig til at falde ned, jeg er meget følsom men er også meget stædig ogkan dælme godt fare i det røde felt. Men det gør han ikke så lukker han af og vil ikke have vi skal skændes og så bliver han ked. Ikke at vi ikke skændes men han vælger sine kampe.
Jeg elsker at gøre ting for ham og han elsker at gøre ting for mig. Vi elsker at varte hinanden op og overraske hinanden. Og det er en ting vi synes er mega vigtig. Vi er stadig forelsket til trods for vi har været sammen i 8 1/2 år. Han elsker når jeg gør noget ud af mig selv og er super god til at give komplimenter, og ja hvilken kvinde elsker ikke det. Og jeg elsker at han er en MAND, at han passer på mig, elsker at få serveret sin mad og pakket sin madpakke. Han klær sig pænt og går op i hvordan han ser ud. Og så er han rigtig god til at værdsætte mig og fortælle hvor glad han er for mig og det at jeg har sat 2 børn i verden til os.
Ja han er jo bare VIDUNDERLIG.. Ihhh hvor jeg elsker ham...
Ej hvor fedt i NV så er man også tæt på altting.. Og der er ikke langt til noget som helst.. Det kunne da være vi lige skulle støde ind i hinaden en dag. Tage en frokost inde i byen eller noget.
Jeg tror nårman møder den "eneste ene" Så ved man det måske ikke altid, men det kommer gradvist, det gjorde det her. Jo mere jeg viste om ham jo mere forelsket og jo mere ville jeg ham bare.
Tror den rigtige er en man ikke skal spille komedie for, og ikke skulle behøve spille kostbar for at tiltrække. Man skal ikke igennem med dem kamp det er at bevare interessen og med ikke at virke desperat. Det tror jeg virkelig ikke man skal igennem når det er den rigtige.