Carina1977 skriver:
det er noget underligt noget. Mit startede ganske uskyldigt med en enkelt blære på håndfladen. Det har så sidenhen udviklet sig til at være på hele håndfladen og op langs fingrene. Mystisk nok har jeg det kun på min venstre hånd. Jeg har aldrig haft det under fødderne eller på min højre hånd. Men hudlægen var ret så sikker, da han så hvordan min hånd så ud. Jeg har desværre mange udbrud med det...ca. 2-3 gange i måneden...mindst. Min venstre hånd når aldrig at blive pæn igen, før der er et nyt udbrud igang.
Lyder ikke videre rart at du også har det under fødderne 
Mit er der kronisk, men blusser op i stress-perioder.
Jeg har det ikke under fødderne, men på den ene fod har jeg det langs med foden på siden af trædepuderne, altså fra lilletåen og til hælen, så det er ikke noget, der som sådan generer min gangafvikling.
Jeg bruger diverse receptpligtige cremer og har endda fået "røde bade" af min hudlæge - det er en old-gammel måde at behandle psoriasis på, men det skulle jo prøves.
Lige nu er det faktisk helt pænt (også på hænder), og jeg har ikke brugt noget under graviditet eller efter fødslen, så det er snart 2 år siden, jeg lagde de trælse cremer på hylden, håber jeg kan holde det væk lidt endnu.
Anmeld