Jer der er online..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2010

merle2010

sophieamalia skriver:

Har det helt på samme måde.. Føler slet ikke det er nytårsaften.

jeg føler osse det kunne være hvilken som helst kedelig aften 

bortset fra alle raketterne udenfor...

men som mor er der jo mange forpligtelser og ens barn kommer jo i første række, så må festeri og diverse komme i anden række..

jeg kan faktisk slet ikke drikke mig stiv og feste efter jeg er blevet mor.. kun hvis det er min mand der er hjemme og passer den lille.. kan bare ikke hygge mig hvis hun bliver passet ude hos nogle andre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg sidder sammen med manden og ser "two and a half men" Men han tager lige en halv time på potten (jeg ved det - for meget information) og så ville jeg lige tjekke om der var flere høns på linien

GODT NYTÅR Og glæd jer over de manglende tømmermænd i morgen. Det vil jeg når jeg tager på job kl 06.15

Anmeld

31. december 2010

CiSo

merle2010 skriver:

jeg føler osse det kunne være hvilken som helst kedelig aften 

bortset fra alle raketterne udenfor...

men som mor er der jo mange forpligtelser og ens barn kommer jo i første række, så må festeri og diverse komme i anden række..

jeg kan faktisk slet ikke drikke mig stiv og feste efter jeg er blevet mor.. kun hvis det er min mand der er hjemme og passer den lille.. kan bare ikke hygge mig hvis hun bliver passet ude hos nogle andre..

Ja, det er rigtig. Ærgeligt du ikke kan hygge dig med mindre det er din mand der passer.. jeg kan sagtens hygge mig, selvom det er en anden der passer min søn, jeg ved jo han er i trygge hænder (selvom jeg savner ham. )

Anmeld

31. december 2010

CiSo

Jeanne skriver:

Jeg sidder sammen med manden og ser "two and a half men" Men han tager lige en halv time på potten (jeg ved det - for meget information) og så ville jeg lige tjekke om der var flere høns på linien

GODT NYTÅR Og glæd jer over de manglende tømmermænd i morgen. Det vil jeg når jeg tager på job kl 06.15

Åhh job 6.15.. det lyder ret hårdt.. hvad arbejder du med??

Anmeld

31. december 2010

1977

Profilbillede for 1977
sophieamalia skriver:

Åhh job 6.15.. det lyder ret hårdt.. hvad arbejder du med??

Jeg er vikar i ældreservice i Odder, og skal være på et plejehjem kl 07-15 i morgen. Men det glæder jeg mig til, for det er de mest pragtfulde mennesker jeg skal være sammen med Det er bare en anelse tidligt, når man normalt er aftenvagt

Anmeld

31. december 2010

CiSo

Jeanne skriver:

Jeg er vikar i ældreservice i Odder, og skal være på et plejehjem kl 07-15 i morgen. Men det glæder jeg mig til, for det er de mest pragtfulde mennesker jeg skal være sammen med Det er bare en anelse tidligt, når man normalt er aftenvagt

når, dejligt du glæder dig. :-) det er meget tidligt ja.. 

Anmeld

31. december 2010

merle2010

sophieamalia skriver:

Ja, det er rigtig. Ærgeligt du ikke kan hygge dig med mindre det er din mand der passer.. jeg kan sagtens hygge mig, selvom det er en anden der passer min søn, jeg ved jo han er i trygge hænder (selvom jeg savner ham. )

jeg er osse bare en pylremor.. det ændrer sig jo nok når hun begynder i vuggestue.. men mor og far er og bliver de bedste, og så har jeg det bare bedst når hun er i nærheden.. tror sku jeg er ved at blive voksen og følsom.. hehe

Anmeld

31. december 2010

Nattøs

Hej alle sammen.

Jeg har ingen børnegrund til at sidde hjemme og på nettet

Men mig og kæresten er også bare hjemme og hygger os, vi er nemlig hellere ikke til det vilde festeri osv. Trods den store aldersforskel på os, er jeg den unge i forholdet, hellere ikke rigtigt til det

Så vi har fået noget lækkert mad til aften og lytter til alt krudtet uden for, har selv været ude og fyre små bomber af og heksehyl store og små hehe. Som sagt, jeg er den unge i forholdet, men angående krudt er jeg den voksne. For jeg står og skælder ud, når han ikke tænker sig om hehe

Vi drikker bare lidt, intet vildt Så skrål også ser vi nytårs hygge med dronningen af england hehe.

Heldigvis har vi en kat, som er ret ligeglad med krut, trods vi er i odense midtbyen. Så enten sover han eller ligger han i vinduet og kigger på det.

knus her fra

Anmeld

31. december 2010

netdaddy

Her sidder vi også bare fruen og jeg med drengene på 2 1/2 år og 4 måneder. Den store har været syg siden lillejuleaften men er blevet rask igen igår. Vi skulle have været hos mine forældre, men bror og svigerinde kom også med deres børn og de har lige haft en omgang med maverne så vi valgte at blive hjemme med drengene og hygge med dem, for vi har ikke lyst til mere sygdom.Maden har jeg stået for og menuen har budt på hvidløgsstegte rejer, blæksprutter og skaldyr, tapas med oliven og feta, appelsinmarineret andebryststeg med råstegte grøntsager og smørstegte aspargeskartofler med basilikum, samt vaniljeis med miniananas, sharon- og passionsfrugt. Da drengene så blev puttet skulle mor og far lige have en irish coffee.Så sådan fejrer vi nytårsaften i år - men det er nu også hyggeligt at kunne smide de lange bukser og så bare sidde og fede den sammen i sofaen indtil klokken bliver 24.

Anmeld

31. december 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Er oppe da vi først stod op kl. 15 og prøver at holde os vågne (læs JEG prøver at holde mig vågen ) indtil skyderierne er overstået så vi kan holde øje med bilen...

Glædelig nytår.. glæder mig meget til det næste starter... skal flytte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.