Jer der er online..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2010

CiSo

merle2010 skriver:

jeg er osse bare en pylremor.. det ændrer sig jo nok når hun begynder i vuggestue.. men mor og far er og bliver de bedste, og så har jeg det bare bedst når hun er i nærheden.. tror sku jeg er ved at blive voksen og følsom.. hehe

så bare husk, det er også i orden at være en pylre mor.. og man kan jo altid arbejde med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

N1

Sidder her og små græder lidt for mig selv 

Følte mig helt alene i verden, indtil jeg så denne debat 

Kæresten er smuttet til København med gutterne, og jeg sidder bare her i lejligheden - helt alene 

Anmeld

31. december 2010

Janni.

netdaddy skriver:

Her sidder vi også bare fruen og jeg med drengene på 2 1/2 år og 4 måneder. Den store har været syg siden lillejuleaften men er blevet rask igen igår. Vi skulle have været hos mine forældre, men bror og svigerinde kom også med deres børn og de har lige haft en omgang med maverne så vi valgte at blive hjemme med drengene og hygge med dem, for vi har ikke lyst til mere sygdom.Maden har jeg stået for og menuen har budt på hvidløgsstegte rejer, blæksprutter og skaldyr, tapas med oliven og feta, appelsinmarineret andebryststeg med råstegte grøntsager og smørstegte aspargeskartofler med basilikum, samt vaniljeis med miniananas, sharon- og passionsfrugt. Da drengene så blev puttet skulle mor og far lige have en irish coffee.Så sådan fejrer vi nytårsaften i år - men det er nu også hyggeligt at kunne smide de lange bukser og så bare sidde og fede den sammen i sofaen indtil klokken bliver 24.

Lyder som om i rigtig hygger.. Vildt dejligt 

Anmeld

31. december 2010

merle2010

sophieamalia skriver:

så bare husk, det er også i orden at være en pylre mor.. og man kan jo altid arbejde med det.

ja det prøver jeg ossehehe... men de små banditter er jo ens et og alt.. sådan er det i hvert fald for mig... hun er det vigtigste i mit liv elsker den unge så forfærdeligt meget..

Anmeld

31. december 2010

SSL

Åhh, andre baby.dk freaks som er online nu :-)) jeg sidder herhjemme med min kæreste og 4 af hans venner! Så jeg hygger lidt herinde på baby mens de mandesnakker og drikker!! Jeg drikker ikk idag, da jeg har æl og vi prøver og prøver at få en lille :-)) så nu skal det ikk spoleres med alkohol ;-) det må gutterne her nøjes med og deres røverhistorier ;p

Anmeld

31. december 2010

merle2010

NO skriver:

Sidder her og små græder lidt for mig selv 

Følte mig helt alene i verden, indtil jeg så denne debat 

Kæresten er smuttet til København med gutterne, og jeg sidder bare her i lejligheden - helt alene 

føler virkelig med dig.. og du skal bare vide at jeg har det PRÆCIS ligesom dig jeg kunne virkelig osse tude.. føler mig bare sååå skide ensom..

Anmeld

31. december 2010

N1

merle2010 skriver:

føler virkelig med dig.. og du skal bare vide at jeg har det PRÆCIS ligesom dig jeg kunne virkelig osse tude.. føler mig bare sååå skide ensom..

Det er forfærdeligt  Ville ønske jeg bare kunne fejre det nye år med ham jeg elsker.

Det er så trist 

Anmeld

31. december 2010

9510

Vi er lige kommet hjem ude fra mine forældre,, de bor langt ude på landet, så vi ville gerne hjem og se fyrværkeriet hjemme i vores egen by mig og den store tøs,,

Så derfor er jeg online nu...

Manden holder på kajen i Norge

Anmeld

1. januar 2011

Topp

Jeg sidder alene med begge mine børn (Casper 11 år) og (Liva 5 dage)

Jeg syntes ikke jeg orker noget lige efter fødslen - har da liiidt dårlig samvittighed over for min store dreng, det er jo ikke en "drømme" nytårsaften - men sådan må det være i år.

Vi har da hygget - og været ude og lave ballade

Anmeld

1. januar 2011

Magsen

Hvorfor er i online?? Jeg er online, da jeg sidder alene hjemme i min lejlighed min knægt sover og kæresten er ude og give den gas.. 

Jeg skulle have været ude og fejrer det nye år, men Cilas er blevet en del skidt igen, så jeg måtte blive hjemme.  

Sophie.

Jamen mig kæresten og datteren sidder bare og hygger med masser af slik, sodavand, tv og computeren Imens det BRAGER udenfor hehe (Eller ja hun ligger og sover)

GODT NYTÅR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.