Jer der er online..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2010

Janni.

sophieamalia skriver:

Han er dog kun 2 mdr, det kan godt være det bliver lidt anderledes når de bliver ældre..

Ja det tror jeg. Min niece er 8 mdr og hun er bange for alle de lyde, et par unge fyre fyrede nogen kanon slag af imens hun lå og sov. Så tror da pokker pige barnet blev bange. Håber vi kan vænne vores søn til nytåret så vi får en stille aften ligesom i aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

CiSo

Buito skriver:

Ja det tror jeg. Min niece er 8 mdr og hun er bange for alle de lyde, et par unge fyre fyrede nogen kanon slag af imens hun lå og sov. Så tror da pokker pige barnet blev bange. Håber vi kan vænne vores søn til nytåret så vi får en stille aften ligesom i aften 

Ja, det kan jeg da godt forstå hun er så.. hvad bilder de sig ind.. 

Det er dejligt med en rolig aften, når man har små børn..

Anmeld

31. december 2010

Mor1012

sophieamalia skriver:

Han er 2 mdr.  

Jeg elsker at se på dem, indefra men vil helst heller ikke tæt på dem, eller tænde nogle, det er slet ikke mig...  

nåå så han jo lille bitte endnu, nåå hvor synd men håber har det og får det bedre. er det normalt allerede at blive syg  min pige er 6 üger

Anmeld

31. december 2010

merle2010

Buito skriver:

min pige på 7 mdr er bedøvende ligeglad.. selvom der blev fyret et par bordbomber af da vi spiste, var hun fuldstændig ligeglad, hun ænsede det faktisk ikke.. og sover sødt inde i sin seng nu selvom der bliver skudt VILDT udenfor(vi bor i lejlighed lige midt inde i byen)... synes godt nok jeg er lidt trist når jeg sidder her alene.. kunne godt bruge min mand ved min side

Anmeld

31. december 2010

Mor1012

merle2010 skriver:

min pige på 7 mdr er bedøvende ligeglad.. selvom der blev fyret et par bordbomber af da vi spiste, var hun fuldstændig ligeglad, hun ænsede det faktisk ikke.. og sover sødt inde i sin seng nu selvom der bliver skudt VILDT udenfor(vi bor i lejlighed lige midt inde i byen)... synes godt nok jeg er lidt trist når jeg sidder her alene.. kunne godt bruge min mand ved min side

dejlig datter  min er 6 uger, hun ser tv  skal have sin godnat flaske kl 22, så må vi se om hun kan sove

hvad laver din mand

JEG ER OS TRIST

Anmeld

31. december 2010

Vingummien

Er alene med min dreng, og han sover. Så derfor er jeg oppe, overvejer dog selv at hoppe ind i seng.

Så kan det da være man er lidt frisk hvis du knægten vågner kl 12 pga bragene

Anmeld

31. december 2010

Manakauapo

Jeg er online, fordi jeg er ved at gøre mig klar til at tage ud til søde Trine(89).

Har rendt lidt rundt mellem huset (og computeren) og naboen, hvor vi har spist. Nu bliver de gamle der, og jeg tager en taxa ud til Trine. Skal nok blive hyggeligt

Anmeld

31. december 2010

Janni.

sophieamalia skriver:

Ja, det kan jeg da godt forstå hun er så.. hvad bilder de sig ind.. 

Det er dejligt med en rolig aften, når man har små børn..

Hverken min kæreste eller jeg er til vilde nytårsaftener.. Så det passer os fint at sidde og hygge sammen herhjemme. Han gider ikke engang at drikke bare 1 øl for hyggens skyld. Han er solidarisk med mig. Jeg drikker jo ikke, så hvorfor skulle han siger han. Det er der jo noget om 

Anmeld

31. december 2010

merle2010

Emilie2010 skriver:

dejlig datter  min er 6 uger, hun ser tv  skal have sin godnat flaske kl 22, så må vi se om hun kan sove

hvad laver din mand

JEG ER OS TRIST

min mand er ude hos nogle venner og give den gas... kommer først hjem imorgen eftermiddag men han skal jo have lov til at hygge sig, selvom vi er syge... men synes nu godt han kunne have blevet hjemme og hygge lidt om os...

men gud hvor er det trist at sidde her alene, mens den lille sover.. min datter plejer at sove kl 18.30, men holdt hende vågen til kl 21 for at have bare lidt selskab.. men nu kunne hun altså ikke mere..

Anmeld

31. december 2010

CiSo

Emilie2010 skriver:

nåå så han jo lille bitte endnu, nåå hvor synd men håber har det og får det bedre. er det normalt allerede at blive syg  min pige er 6 üger

Ved ikke om det er "normalt".. Men de sagde inde på børneafdelingen at der var en omgangssyge på spil.. :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.