Jer der er online..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2010

CiSo

Emilie2010 skriver:

det jeg virkelig ked af , hvor gammel er bette ?

jeg er ikke så vildt med raketer hehe

Han er 2 mdr.  

Jeg elsker at se på dem, indefra men vil helst heller ikke tæt på dem, eller tænde nogle, det er slet ikke mig...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Pige2009

sophieamalia skriver:

Hvorfor er i online?? Jeg er online, da jeg sidder alene hjemme i min lejlighed min knægt sover og kæresten er ude og give den gas.. 

Jeg skulle have været ude og fejrer det nye år, men Cilas er blevet en del skidt igen, så jeg måtte blive hjemme.  

Sophie.

Jeg er hjemme og fejrer nytår med min datter Laura, en veninde og hendes datter. Laura er heldigvis puttet uden problemer kl. 19, mens venindens datter skaber sig og ikke vil sove...

Anmeld

31. december 2010

CiSo

bullerbassen skriver:

Er online fordi Silas sover sødt i sin seng . Manden  & de 2 store drenge er ude og skyde af og lave løjer

Godt nytår derude

Åhh, lyder hyggeligt med de er ude og lave løjer..

Anmeld

31. december 2010

CiSo

Buito skriver:

Jeg er online fordi kæresten og jeg sidder alene.. Vi hygger os med lidt tv, har næsten lige spist, så det er tid til at slå mave og gøre plads til nat maden 

Lyder hyggeligt, er det ikke dejligt kæresten er hjemme ved dig?

Anmeld

31. december 2010

CiSo

Baagøe skriver:

Jeg er hjemme og fejrer nytår med min datter Laura, en veninde og hendes datter. Laura er heldigvis puttet uden problemer kl. 19, mens venindens datter skaber sig og ikke vil sove...

Sådan Laura.   Hehe lyder hyggeligt! 

Anmeld

31. december 2010

Janni.

sophieamalia skriver:

Lyder hyggeligt, er det ikke dejligt kæresten er hjemme ved dig?

Jo det er vildt hyggeligt, især når nu vores gæster ikke kunne komme alligevel. Så er det da rart at vi kan nyde hinandens selskab. Vi skulle være hjemme under alle omstændigheder. Vi har 2 gravhunde som er meget bange for alt det skyderi, som foregår i aften  Men de har fået piller og klarer sig rimelig godt i aften trods alt 

Anmeld

31. december 2010

CiSo

Buito skriver:

Jo det er vildt hyggeligt, især når nu vores gæster ikke kunne komme alligevel. Så er det da rart at vi kan nyde hinandens selskab. Vi skulle være hjemme under alle omstændigheder. Vi har 2 gravhunde som er meget bange for alt det skyderi, som foregår i aften  Men de har fået piller og klarer sig rimelig godt i aften trods alt 

Øv, at gæsterne ikke kunne komme.

Ja, min mors hund eller min barndomshund er også SÅ bange for det og gemmer sig under sengen hele aftenen... Stakkels hunde, heldigvis har Cilas ( min søn, og ikke en hund. hehe. ) slet ikke lade sig mærke af alt det skyderi og sover trygt der ud af..

Anmeld

31. december 2010

Janni.

sophieamalia skriver:

Øv, at gæsterne ikke kunne komme.

Ja, min mors hund eller min barndomshund er også SÅ bange for det og gemmer sig under sengen hele aftenen... Stakkels hunde, heldigvis har Cilas ( min søn, og ikke en hund. hehe. ) slet ikke lade sig mærke af alt det skyderi og sover trygt der ud af..

Rigtig lækkert at Cilas ikke lader sig mærke af det. Det er nemlig min største frygt til næste år når vores søn er kommet til verdenen. Han vil være omkring 9 mdr til den tid. Hvor gammel er Cilas? 

Anmeld

31. december 2010

CiSo

Buito skriver:

Rigtig lækkert at Cilas ikke lader sig mærke af det. Det er nemlig min største frygt til næste år når vores søn er kommet til verdenen. Han vil være omkring 9 mdr til den tid. Hvor gammel er Cilas? 

Han er dog kun 2 mdr, det kan godt være det bliver lidt anderledes når de bliver ældre..

Anmeld

31. december 2010

merle2010

jeg er hjemme med din lille som sover, mens manden er ude og give den gas både mig og lillepigen er syge, så det er derfor vi er hjemme idag.. men godt nytår til jer alle

og jeg er med på en online nytårsfest gooooodt nytår tøser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.