Jer der er online..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2010

Mor1012

merle2010 skriver:

min mand er ude hos nogle venner og give den gas... kommer først hjem imorgen eftermiddag men han skal jo have lov til at hygge sig, selvom vi er syge... men synes nu godt han kunne have blevet hjemme og hygge lidt om os...

men gud hvor er det trist at sidde her alene, mens den lille sover.. min datter plejer at sove kl 18.30, men holdt hende vågen til kl 21 for at have bare lidt selskab.. men nu kunne hun altså ikke mere..

NÅÅ, MIN MAND ER OGSÅ UDE , VI SPISTE LÆKKER MAD OG HYGGEDE OS OG SÅ TO HAN AFSTED KL 20

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

CiSo

merle2010 skriver:

min pige på 7 mdr er bedøvende ligeglad.. selvom der blev fyret et par bordbomber af da vi spiste, var hun fuldstændig ligeglad, hun ænsede det faktisk ikke.. og sover sødt inde i sin seng nu selvom der bliver skudt VILDT udenfor(vi bor i lejlighed lige midt inde i byen)... synes godt nok jeg er lidt trist når jeg sidder her alene.. kunne godt bruge min mand ved min side

Har det helt på samme måde.. Føler slet ikke det er nytårsaften.

Anmeld

31. december 2010

pussekat

hejsa

vi er hjem fordi jeg er syg med lungebetændelse øvvvvv give ikke være syg mere her være syg fra den 12

Anmeld

31. december 2010

CiSo

I stedet for at sidde og "tude" over vores mænd er ude og give den gas.. Siger jeg nu SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL tøser, og godt nytår..

Anmeld

31. december 2010

Janni.

sophieamalia skriver:

I stedet for at sidde og "tude" over vores mænd er ude og give den gas.. Siger jeg nu SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL tøser, og godt nytår..

Skååååål.... Jeg tager en tår sodavand 

Anmeld

31. december 2010

CiSo

Buito skriver:

Hverken min kæreste eller jeg er til vilde nytårsaftener.. Så det passer os fint at sidde og hygge sammen herhjemme. Han gider ikke engang at drikke bare 1 øl for hyggens skyld. Han er solidarisk med mig. Jeg drikker jo ikke, så hvorfor skulle han siger han. Det er der jo noget om 

sikke en sød mand, ligeså snart min ser chancen til en bajer, gør han det.. det er da også helt okay, men skønt du har en soldarisk mand.

Anmeld

31. december 2010

CiSo

Buito skriver:

Skååååål.... Jeg tager en tår sodavand 

også jeg, vi skulle jo nødig have lillemanden blev fuld, her ved godnat tår omkring 23.00

Anmeld

31. december 2010

Janni.

sophieamalia skriver:

sikke en sød mand, ligeså snart min ser chancen til en bajer, gør han det.. det er da også helt okay, men skønt du har en soldarisk mand.

Plejer at sige at min kæreste har et kvindelig gen gemt i sig. Han elsker at lave mad, ordne vasketøj og gøre rent. Men okay - tiden skal gå med noget, han er pensionist efter en trafik ulykke for nogen år siden. Så husholdningen ser han nu som "hans arbejde" 

Anmeld

31. december 2010

merle2010

Emilie2010 skriver:

NÅÅ, MIN MAND ER OGSÅ UDE , VI SPISTE LÆKKER MAD OG HYGGEDE OS OG SÅ TO HAN AFSTED KL 20

jeg kørte min mand derud kl. 16.. så spiste mig og min datter lidt mad, og så har den bare stået på hygge.. man skulle sku være mand, så man osse bare kunne tage ud og give den gas, og lade konen sidde derhjemme og passe den lille..

synes sku nogengange det er uretfærdigt

Anmeld

31. december 2010

CiSo

Buito skriver:

Plejer at sige at min kæreste har et kvindelig gen gemt i sig. Han elsker at lave mad, ordne vasketøj og gøre rent. Men okay - tiden skal gå med noget, han er pensionist efter en trafik ulykke for nogen år siden. Så husholdningen ser han nu som "hans arbejde" 

ahh, ja det kan jeg da godt se.. Lækkert at det er "hans" arbejde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.