Jer der er online..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.123 visninger
62 svar
0 synes godt om
31. december 2010

CiSo

Hvorfor er i online?? Jeg er online, da jeg sidder alene hjemme i min lejlighed min knægt sover og kæresten er ude og give den gas.. 

Jeg skulle have været ude og fejrer det nye år, men Cilas er blevet en del skidt igen, så jeg måtte blive hjemme.  

Sophie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2010

Mor1012

jeg er hjemme af samme årsag manden er ude og jeg er sammeb med  vores 6 uger datter og hunden

Anmeld

31. december 2010

Alberts/

jeg er lige kommet hjem, har været henne ved min mor, men bettemanden skulle i seng, så sidder og ser tv (; derfor er jeg vågen(;

Anmeld

31. december 2010

CiSo

Emilie2010 skriver:

jeg er hjemme af samme årsag manden er ude og jeg er sammeb med  vores 6 uger datter og hunden

SKÅL for os mødre..  Lad os holde en online baby fest!!

Anmeld

31. december 2010

Mor1012

ha ja!! gooodt nytår

det nu hyggeligt nok at være hjemme, men jeg ville da ønske manden var hjemme også

hvad fejler din søn

Anmeld

31. december 2010

CiSo

Emilie2010 skriver:

ha ja!! gooodt nytår

det nu hyggeligt nok at være hjemme, men jeg ville da ønske manden var hjemme også

hvad fejler din søn

Jeg ville også ønske manden var hjemme, men jeg har den perfekte udsigt til at se alle de flotte raketter..

Han har været indlagt med væskemangel fordi han har haft opkast og tynd mave i mange dage. vi kom hjem onsdag, så han er ikke helt på toppen endnu. 

Anmeld

31. december 2010

Silas&Mille

Her er vi bare bare kæresten og jeg.
Vi tager en hyggeaften bare os to for det bliver en af de sidste vi har 'bare' som par. Her nemlig termin på tirsdag såååååå....

Men sidder her lige nu fordi vi slår mave. Vi har begge spist ALT for meget til aften  

Anmeld

31. december 2010

bullerbassen

sophieamalia skriver:

Hvorfor er i online?? Jeg er online, da jeg sidder alene hjemme i min lejlighed min knægt sover og kæresten er ude og give den gas.. 

Jeg skulle have været ude og fejrer det nye år, men Cilas er blevet en del skidt igen, så jeg måtte blive hjemme.  

Sophie.

Er online fordi Silas sover sødt i sin seng . Manden  & de 2 store drenge er ude og skyde af og lave løjer

Godt nytår derude

Anmeld

31. december 2010

Mor1012

sophieamalia skriver:

Jeg ville også ønske manden var hjemme, men jeg har den perfekte udsigt til at se alle de flotte raketter..

Han har været indlagt med væskemangel fordi han har haft opkast og tynd mave i mange dage. vi kom hjem onsdag, så han er ikke helt på toppen endnu. 

det jeg virkelig ked af , hvor gammel er bette ?

jeg er ikke så vildt med raketer hehe

Anmeld

31. december 2010

Janni.

Jeg er online fordi kæresten og jeg sidder alene.. Vi hygger os med lidt tv, har næsten lige spist, så det er tid til at slå mave og gøre plads til nat maden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.