Hvad ville i have gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Faith

WiitrioeN skriver:

har i evt. overvejet kulik?

Kan man godt have det kun om aftenen? For om dagen er de de gladeste drenge og græder kun hvis de er sultne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

smillaluna skriver:

Kan man godt have det kun om aftenen? For om dagen er de de gladeste drenge og græder kun hvis de er sultne.

Kolik er primært om aftenen/natten - starter gerne sidst på eftermiddagen.... først på aftenen.

Anmeld

29. december 2010

4xGreve

smillaluna skriver:

Daniella´s startet mellem 17-19 og varet til engang mellem 4-7 næste morgen...

ved ikke hvor i labdet i kommer fra? men ellers kan jeg anbefale en i ans (jylland) der tager imod kulik børn gratis og han er utrolig sød og dygtig - og han hjalp os...

Anmeld

29. december 2010

Faith

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Kolik er primært om aftenen/natten - starter gerne sidst på eftermiddagen.... først på aftenen.

Jamen er der ikke kun tale om kolik hvis de skriger uafbrudt i 3 timer eller mere? Sådan er det slet ikke.

Anmeld

29. december 2010

Faith

WiitrioeN skriver:

Daniella´s startet mellem 17-19 og varet til engang mellem 4-7 næste morgen...

ved ikke hvor i labdet i kommer fra? men ellers kan jeg anbefale en i ans (jylland) der tager imod kulik børn gratis og han er utrolig sød og dygtig - og han hjalp os...

Jamen du godeste!! Nej så længe er der slet ikke tale om med vores drenge. Tror det længste vi har oplevet de har skreget er halvanden time i streg.

Nej hvor må det ha været hårdt!!!! Det kan jeg slet ikke forstå at man kan klare. Det er man jo nødt til, men for hulen da hvor må det være hårdt!

Anmeld

29. december 2010

4xGreve

smillaluna skriver:

Jamen du godeste!! Nej så længe er der slet ikke tale om med vores drenge. Tror det længste vi har oplevet de har skreget er halvanden time i streg.

Nej hvor må det ha været hårdt!!!! Det kan jeg slet ikke forstå at man kan klare. Det er man jo nødt til, men for hulen da hvor må det være hårdt!

det sjove var at jeg ikke kunne lade andre holde hende når hun græd ikke engang manden så jeg tog hver nat selv uden hjælp... og stadig den dag idag hader jeg ikke at være den der holder når hun græder...

Anmeld

29. december 2010

Faith

WiitrioeN skriver:

det sjove var at jeg ikke kunne lade andre holde hende når hun græd ikke engang manden så jeg tog hver nat selv uden hjælp... og stadig den dag idag hader jeg ikke at være den der holder når hun græder...

Jamen hvordan klarede du dog det??? Hvornår fik du sovet?

Anmeld

29. december 2010

4xGreve

smillaluna skriver:

Jamen hvordan klarede du dog det??? Hvornår fik du sovet?

har ikke sovet rigtigt siden jeg mødte Frank d. 2 oktober 2008, kan godt efterhånden mærkes, men har heller ingen idé den dag idag om hvordan jeg klaret det men man finder vel altid en måde

Anmeld

29. december 2010

Cris

Jeg kan forstå din dilemma   Jeg ville have skiftet ham, men mine børn var gode til at kunne sove videre. Bare en lille amning og så var de helt væk igen. Men sjov nok, var der ALDRIG afføring i deres ble om natten! Så jeg skulle kun få gange skifte dem, fordi de var ved at blive våde med for meget tis. Jeg har altid haft en ble og en pakke med servietter ved siden af min seng. Og jeg har skiftet bleen i næsten mørkt (jeg har bare åbnet døren lidt, så der kom noget lys fra gangen. Og jeg skiftede dem som en Speedy Gonzalez  Så det gik stærk og så har jeg bare ammet dem og de sov. Heldigvis skete det meget få gange!

Anmeld

29. december 2010

dorthemus

smillaluna skriver:

Jeg var i nat oppe og fodre den ene af vores drenge. Han gav lyd fra sig, men var egentlig ikke vågen. Klokken var her 2 om natten.

Da jeg tager ham op kan jeg lugte at han højst sandsynligt har lavet i bleen. Jeg ved af bitter erfaring at hvis jeg begynder at rode med hans ble, så vågner han og er UMULIG at få til at sove igen!

Jeg vælger at lade ham sove videre med en eventuel beskidt ble. Jeg ved at han vågner kl 6, så det drejer sig om 4 timer.

Det viste sig så at han ikke havde lavet i bleen da jeg skiftede ham om morgenen, så det må have været en ret så heftig prut

Hvad ville i have gjort? Ladet ham sove videre eller skifte hans ble og risikere en nat uden mere søvn for både ham og mig???

Jeg ville have skiftet bleen og så satset på, at hun sov videre igen...hvis jeg havde mistanke om en beskidt ble ville jeg slet ikke kunne sove videre selv, Synes 4 timer er for lang tid

Kan du ikke bruge en lille lommelygte og så lyse lidt i siden af bleen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.