Hvad ville i have gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Pige2009

SussieThyssen skriver:

Ville have skiftet barnet, for 4 timer med sidt i bleen kan blive meget smertefuldt, og vi andre ville da heller ikke bryde os om at ligge med det.
Men det er så min holdning.

Kærligst
Sussie

Jeg er helt enig. Laura har af og til haft skidt om natten og så er hun blevet skiftet, selvom det så har krævet lidt overtalelse at få hende til at sove igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

Vial

Jeg har IKKE læst hele debatten.

Jeg vil dog sige, at jeg kender lidt til det fra de var helt små. De er jo tikkende bomber de små. Som tvillingemor er man måske endnu mere presset. Det er bare skide hårdt med to tikkende bomber, og er der endelig ro i lejren, så er det altså en overvindelse at ændre på det.

Da jeg var indlagt med mine børn på hospitalet, så var Alvin lige faldet i søvn efter at sygeplejerske (som vel at mærke er afdelingssygeplejerske, gift med stor kendt babylæge og selv har 4 børn) havde madet ham. Han lugtede og hun sagde, at det ikke gjorde noget, og han bare kunne blive skiftet, når han vågnede. Jeg undrede mig, og hun sagde, at bleerne i dag er så gode, at babynumserne godt kunne klare det.

Anmeld

29. december 2010

Faith

Baagøe skriver:

Jeg havde nok lige lindet på bleen og tjekket inden jeg havde taget Laura op

Ja ved heller ikke hvorfor jeg ikke gjorde det

Anmeld

29. december 2010

Pige2009

smillaluna skriver:

Ja ved heller ikke hvorfor jeg ikke gjorde det

Man tænker aldrig rationelt, når man skal

Anmeld

29. december 2010

Faith

KaMa skriver:

Jeg har IKKE læst hele debatten.

Jeg vil dog sige, at jeg kender lidt til det fra de var helt små. De er jo tikkende bomber de små. Som tvillingemor er man måske endnu mere presset. Det er bare skide hårdt med to tikkende bomber, og er der endelig ro i lejren, så er det altså en overvindelse at ændre på det.

Da jeg var indlagt med mine børn på hospitalet, så var Alvin lige faldet i søvn efter at sygeplejerske (som vel at mærke er afdelingssygeplejerske, gift med stor kendt babylæge og selv har 4 børn) havde madet ham. Han lugtede og hun sagde, at det ikke gjorde noget, og han bare kunne blive skiftet, når han vågnede. Jeg undrede mig, og hun sagde, at bleerne i dag er så gode, at babynumserne godt kunne klare det.

He he der kan man bare se.... Slemme slemme sygeplejerske

Der var osse ting jeg undrede mig over da jeg var indlagt med drengene i sin tid. Men da jeg så kom hjem og pludselig skulle være mor for 2 banditter, kunne jeg pludselig se logikken i det

Anmeld

29. december 2010

morethanperfect

Det er sket en gang hvor Oscar havde skidt hvor jeg ikke skiftede ham .. Det var efter to timers lang kamp med at få ham til at sove , og da han endelig sov hørte jeg ham ligge og prutte , og ville ikke skifte ham , og have den lange kamp igen .. Men hvis han var nem og få til at sove igen , havde jeg skiftet ham

Anmeld

29. december 2010

dorthemus

smillaluna skriver:

Jo det prøver jeg virkelig osse! Men nogen gange kan jeg bare ikke lade være med at trække på smilebåndet, for hold kæft hvor er han sød når han smiler. Men det er ris til egen røv at smile tilbage, for så tror han da først at vi skal hygge os

Du må lære at holde masken

Anmeld

29. december 2010

Faith

dorthemus skriver:

Du må lære at holde masken

Ja der er ikke andet for

Anmeld

29. december 2010

Maja88

hmm jeg havde nok valgt den "ulækre" løsning lige at stikke fingeren ind og tjekke hehe..og havde der været gevinst, så havde jeg skiftet den

Anmeld

29. december 2010

Stald

smillaluna skriver:

Nej stakkels dreng altså!!. Ja så kan jeg dælme godt forstå at du er meget påpasselig med at få skiftet bleen ligegyldigt hvad tid det er på døgnet.

Ja og har endda fået hans afføring testet men de kunne intet finde, så det bare og være påpaslig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.