Hvad ville i have gjort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2010

Lusi

Jeg ville lige have kigget ind i bleen og skiftet hvis der var noget.. Ville aldrig lade mit barn ligge med skidt i bleen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2010

frk Jensen

Jeg ville ALDRIG lade min søn ligge med bæ i bleen i 4 timer!!!!

Lige meget hvor dårligt at de sover bag efter, så sover han da endnu værre med prut i bleen..

Anmeld

29. december 2010

Muffinmus

man lærer at skifte ble i mørke så de ikke vågner helt op, jeg havde skiftet mine børn i hvert fald, kæft det kan give rød røv hvis man lader dem være bare en time med det nogle gange hvis det ikke er opdaget

Anmeld

29. december 2010

Faith

WiitrioeN skriver:

Har selv en ekstremt for tidlig født pige som lider meget under sin meget for tidlig fødsel, og dømmer dig bestemt ikke på dit valg men fortæller dig hvad jeg vil ha gjordt, og det vil jeg ha gjordt uanset hvad, og ikke mindt så vil jeg da ihvertfald ha kigget...

Men må give dig ret det er hårdt når ens børn nærmest reger som om de er bange for at falde i søvn og kæmper alt hvad de kan for ikke at nå dertil, der er ikke noget værre, men desværre så må vi hjælpe dem til at vise at det er det bedste for dem, på den mest omsorgsfulde måde.

Åh du beskriver det lige præcis sådan som vi oplever vores drenge: Den der kamp de kæmper når de skal sove. Som om de tror at de aldrig vågner igen. Øjnene ruller rundt i hovedet på dem, og man kan se at de totalt udmattede. Men overgive sig til søvnen vil de dælme ikke! Det er så synd og smadder hårdt at se på.

Anmeld

29. december 2010

2721

Jeg havde uden tvivl valgt at skifte. Vores søn sover elendigt mildt sagt, MEN jeg ville aldrig lade ham ligge med en lorte ble.

Anmeld

29. december 2010

4xGreve

smillaluna skriver:

Åh du beskriver det lige præcis sådan som vi oplever vores drenge: Den der kamp de kæmper når de skal sove. Som om de tror at de aldrig vågner igen. Øjnene ruller rundt i hovedet på dem, og man kan se at de totalt udmattede. Men overgive sig til søvnen vil de dælme ikke! Det er så synd og smadder hårdt at se på.

det er det nemlig o personligt syntes jeg også at det nogen gange kan være direkte skræmmende

Anmeld

29. december 2010

Faith

WiitrioeN skriver:

det er det nemlig o personligt syntes jeg også at det nogen gange kan være direkte skræmmende

Lige præcis!!! Den der hulkende gråd som om verden er ved at gå under. Det skærer en i hjertet. Jeg er sommetider selv begyndt at græde fordi jeg har følt mig så utiskrækkelig. Tænk ikke at kunne få sit eget barn til at holde op med at græde. Det er skrækkeligt!

Anmeld

29. december 2010

4xGreve

smillaluna skriver:

Lige præcis!!! Den der hulkende gråd som om verden er ved at gå under. Det skærer en i hjertet. Jeg er sommetider selv begyndt at græde fordi jeg har følt mig så utiskrækkelig. Tænk ikke at kunne få sit eget barn til at holde op med at græde. Det er skrækkeligt!

det er meget grimt, men har du evt. prøvet at have noget meget beroligende musik inde på deres værelser ved man kan få noget musik der er lavet specielt til for tidlig fødte men ellers klassisk musik eller pan fløjte musik mm.

Anmeld

29. december 2010

Faith

WiitrioeN skriver:

det er meget grimt, men har du evt. prøvet at have noget meget beroligende musik inde på deres værelser ved man kan få noget musik der er lavet specielt til for tidlig fødte men ellers klassisk musik eller pan fløjte musik mm.

Vi har prøvet klassisk musik, men det er kun beroligende om dagen. Om aftenen er der ikke ret meget der kan berolige dem. Da de var helt nye pakkede vi dem stramt ind og sad og vuggede dem til de faldt i søvn. Men det hjælper ikke mere. Nu svøber vi dem og putter dem i deres slyngevugger, og så sidder vi hos dem indtil de sover. Sommetider kan der godt gå en hel aften med det.

Anmeld

29. december 2010

4xGreve

smillaluna skriver:

Vi har prøvet klassisk musik, men det er kun beroligende om dagen. Om aftenen er der ikke ret meget der kan berolige dem. Da de var helt nye pakkede vi dem stramt ind og sad og vuggede dem til de faldt i søvn. Men det hjælper ikke mere. Nu svøber vi dem og putter dem i deres slyngevugger, og så sidder vi hos dem indtil de sover. Sommetider kan der godt gå en hel aften med det.

har i evt. overvejet kulik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.