Hvad skal i til nytår :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

Pige2009

Silvermist skriver:

Hehe jeg er sådan set heller ikke sulten, har ådt som en gris hele julen igennem. Her til aften spiste min lillebror hos os, inden han tog toget til København og siden da har jeg spist uhyggelig mange småkager. Jeg er nok bare mad-grådig

Mmm, lyder lækkert med en hjemmelavet baileykugle  Sådan nogle kan jeg ikke finde ud af at lave...

Julen er vist også madens tid Alle kan lave baileykugler - det er jo super nemt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Aprilmor11

Brams skriver:

Vi skal være herhjemme sammen med vores nabo. Vi har Lærke på 14 mdr. så vi synes det er nemmest at være herhjemme, og vi er ikke til den store fest men mere til hygge og god mad

Jah sådan har jeg det og så ..

Det er meget hyggeligere bare sidde og hygge med familien, og venner

Anmeld

26. december 2010

Silvermist

Baagøe skriver:

Julen er vist også madens tid Alle kan lave baileykugler - det er jo super nemt!

Netop  Hvis du har tid og lyst, så må du meget gerne sende mig din opskrift på Baileykugler

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

Netop  Hvis du har tid og lyst, så må du meget gerne sende mig din opskrift på Baileykugler

Den er NEM!

Marcipan
Bailey
En god mørk chokolade

Bland marcipan og Bailey med en gaffel i en skål til den er rigtig fugtig og ikke længere kan opsuge mere Bailey. Form små kugler af marcipanmassen. Temperér chokoladen over vandbad. Overtræk kuglerne med chokoladen ved at trille dem i chokolademassen

Anmeld

26. december 2010

Silvermist

Baagøe skriver:

Den er NEM!

Marcipan
Bailey
En god mørk chokolade

Bland marcipan og Bailey med en gaffel i en skål til den er rigtig fugtig og ikke længere kan opsuge mere Bailey. Form små kugler af marcipanmassen. Temperér chokoladen over vandbad. Overtræk kuglerne med chokoladen ved at trille dem i chokolademassen

Mums 1000 tak

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

Silvermist skriver:

Mums 1000 tak

Selv tak skal lyde herfra

Anmeld

26. december 2010

Manakauapo

Jeg skal først med ind til naboen og spise lidt god mad, se Dronningens nytårstale osv. Og så ved 23-tiden smutter jeg til fest i Odense sammen med nogle skønne VU'ere  Det skal nu nok blive hyggeligt

Anmeld

26. december 2010

Rosa

Vi skal mødes 3 par med små unger (3-8 mdr) og holde et stille og roligt  sammenskudsgilde her hos os. Ungerne kommer ind i soveværelset og samsove og senere på aftenen kigger der et par venner forbi med skum 

Alle bor i gå-afstand så når ungerne (eller de voksne) ikke orker mere festivitas så triller folk bare hjem igen. Perfekt løsning, på en ellers røvkedelig aften for folk med småbørn... 

Anmeld

26. december 2010

Silas&Mille

Aprilmor11 skriver:

Åhh hvor dejligt .. Så kan du lige få lidt ve-støv tilsendt herfra

Og held og lykke med det hele

Lyder som en hyggelig aften ..

Kram ..

Takker 

Håber også snart der sker noget. Har gået med mens-agtige smerter de seneste tre dage og nu hvor julen er overstået må der godt komme lidt mere gang i den 

Anmeld

27. december 2010

Aprilmor11

MoriSverige skriver:

Takker 

Håber også snart der sker noget. Har gået med mens-agtige smerter de seneste tre dage og nu hvor julen er overstået må der godt komme lidt mere gang i den 

Jah, det kunne jeg godt forstille mig .. Man bliver nok meget utålmodig her til sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.