Hvad skal i til nytår :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

Happiness

Aprilmor11 skriver:

Hvad arbejder du med dag ? - hvis jeg må spørg ? 

Må du da gerne.  

Jeg arbejder på et bosted for udviklingshæmmede voksne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Aprilmor11

MaybeMe skriver:

Må du da gerne.  

Jeg arbejder på et bosted for udviklingshæmmede voksne.

Nåårh okay, det skal da nok, blive hyggeligt så

God arbejdslyst til dig så

Anmeld

26. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi skal ud til et vennepar som har en datter som er jævnaldrene med Lina. Vi skal bare have god mad og hygge  

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

MoarHvidovre skriver:

Vi skal ud til et vennepar som har en datter som er jævnaldrene med Lina. Vi skal bare have god mad og hygge  

Syns at det er helt fantastisk at alle bare skal hygge

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

Aprilmor11 skriver:

Åhh hvor lyder det bare rigtig hyggeligt

Det er dejligt med ren tøse-hygge med børnene nogen gange

Ja, og der er kun et år mellem pigerne, så de kan så småt begynde at lege sammen nu hvor Laura er 14 mdr.

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Baagøe skriver:

Ja, og der er kun et år mellem pigerne, så de kan så småt begynde at lege sammen nu hvor Laura er 14 mdr.

Ej hvor dejligt

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Og rigtig godt nytår til alle

Anmeld

26. december 2010

NinaNymannMadsen

Vi skal over til min kærestes bror og hans kæreste og spise og så hjem igen. Det bor 2 blokke fra os. Vi skal så bare hygge hjemme med lille pigen, så skal vi måske hen til skoletrappen ( Horsens) og se ud over hele byen når der bliver fyret af. Asta ligger i barnevogn og sover nok på det tidspunkt.Måske skal jeg så over til dem vi skal spise ved senere når Asta sover helt og sådan.

Anmeld

26. december 2010

Silvermist

Ja, jeg keder mig lidt, så tænkte at jeg ville lave en lille hygge tråd

Hvad skal i til nytår ?

Jeg skal hjem til en veninde som også venter sig, vi starter vidst ud med at jeg, hendes kæreste og hende skal hjem til hendes forældre og spise og så ellers bare ren rå-hygge bagefter

Vi skal fejre nytårsaften her i vores dejlige rækkehus og bliver 10 i alt, os 4, min mands bror, hans kone, deres 3 børn og en af vores rigtig gode venner.

Det bliver super hyggeligt. Vores ældste datter Isabella på 3½ år bliver så glad. Hun og hendes jævnaldrende kusine og rigtig gode veninde leger super godt sammen. Victoria vil helt sikkert også nyde selskabet, men vi er dog forberedt på lidt gråd og minimum søvn pga. fyrværkeriet og larmen. Men det skal nok gå.

Menuen har vi ikke helt bestemt os for, måske hamburgerryg med en masse lækkert tilbehør. Forretten skal være nem og børnevenlig, så jeg har overvejet at lave en omgang god og fyldig hjemmelavet aspargessuppe. Og så skal vi have is til dessert.

Glæder mig

Anmeld

26. december 2010

Pige2009

Aprilmor11 skriver:

Ej hvor dejligt

Det er det. Jeres lyder da også til at blive hyggelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.