Hvad skal i til nytår :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Diana...

min mand, søn og jeg skal ud og spise noget mad kl 17 og så bare hjem og slappe af. Vi skulle ha været hjemme hos et vennepar hvor de vidst kommer en del, men da jeg ikke ville kunne klare en hel aften ude pga slem bækkenløsning og kraftige plukveer melde vi afbud  men så tager vi bare en hygge aften her hjemme og så lige ud og spise lidt mad for det kan jeg godt klare det jo ikke så lang tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Aprilmor11

wamse skriver:

Jeg holder nytårsaften her hjemme med min datter, min mor og yngste lillebror.

Menuen er:

• Hummersuppe
  • culottesteg m. flødekartofler, salat og rødvinssauce
  • dessert ligger hen i det uvisse endnu

Min søn på 15 skal over til en kammerat, hvor han så for første gang skal forsøge sig lidt med alkohol Så jeg holder mig total alkoholfri, så jeg kan køre, hvis han har brug for mig

Åhh det lyder lækkert

Puha , ja de unge og første gang druk .. Men godt at du kan komme hvis der er noget .. Og måske at han ved eller kan mærke når han skal stoppe

Anmeld

28. december 2010

liwsmor

Aprilmor11 skriver:

Det er da heller ikke noget ved så .. Men syns da klart også at det andet lyder til at være hyggeligt

Kram ..

nemlig, så nu bliver vi hjemme samme med et andet venpar

Anmeld

28. december 2010

*A*

Vi skal være hjemme, men får besøg af to hold venner og deres børn. Det bliver super hyggeligt og vi glæder os til at springe ind i det nye år i gode samt festlige venners lag 

Godt nytår...

Anmeld

28. december 2010

Aprilmor11

*A* skriver:

Vi skal være hjemme, men får besøg af to hold venner og deres børn. Det bliver super hyggeligt og vi glæder os til at springe ind i det nye år i gode samt festlige venners lag 

Godt nytår...

Det forstår jeg godt

Det lyder og så rigtig hyggeligt ..

Og mange tak, i lige måde

Anmeld

28. december 2010

Lone Jakobsen

vi skal bare være herhjemme. vi har 4 af børnene hjemme og de skranter lidt på skift, så den står på hygge med raclette og is, og masser af chips og hygge

Anmeld

29. december 2010

Aprilmor11

nutche skriver:

vi skal bare være herhjemme. vi har 4 af børnene hjemme og de skranter lidt på skift, så den står på hygge med raclette og is, og masser af chips og hygge

Åhh, hvor dejligt

Lyder super hyggeligt

Godt nytår til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.