Hvad skal i til nytår :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2010

Pige2009

Silvermist skriver:

Vi skal fejre nytårsaften her i vores dejlige rækkehus og bliver 10 i alt, os 4, min mands bror, hans kone, deres 3 børn og en af vores rigtig gode venner.

Det bliver super hyggeligt. Vores ældste datter Isabella på 3½ år bliver så glad. Hun og hendes jævnaldrende kusine og rigtig gode veninde leger super godt sammen. Victoria vil helt sikkert også nyde selskabet, men vi er dog forberedt på lidt gråd og minimum søvn pga. fyrværkeriet og larmen. Men det skal nok gå.

Menuen har vi ikke helt bestemt os for, måske hamburgerryg med en masse lækkert tilbehør. Forretten skal være nem og børnevenlig, så jeg har overvejet at lave en omgang god og fyldig hjemmelavet aspargessuppe. Og så skal vi have is til dessert.

Glæder mig

MUMS Sender du ikke lige en opskrift?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2010

Isabella_mor

kæresten, hunden og jeg (og maven hvis ikke jeg føder inden) skal ligge i sengen og se tv/film spise lækker mad og snoller og drikke sodavand, the og sikkert også en smoothie eller noget juice..  

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

- skriver:

Vi skal være hjemme med vores 3 dejlige unger og så kommer min kærestes lillebror.

Vi skal spise masser af god mad. 

Spille nogle spil og hygge om ungerne.

Se dronningens tale, samt 90 års fødselsdag og skåle i champagne til midnat.

Maden vi skal have er:

Forret: Laks med asparges og dilddressing i butterdej med småt salat til.

Hovedret: Hamburgerryg, grønlangkål, hvide kartofler, brune kartofler, brun sovs og franske kartofler.

Dessert: Is, sikker hit hos ungerne, tjekkede dog lige en chokolade moussé ud, så overvejer at lave det.

Og så kransekage og champagne til midnat.

Åhh, det lyder lækkert og rigtig hyggeligt

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

isabellamor skriver:

kæresten, hunden og jeg (og maven hvis ikke jeg føder inden) skal ligge i sengen og se tv/film spise lækker mad og snoller og drikke sodavand, the og sikkert også en smoothie eller noget juice..  

Hehe jah det jo lige det .. Det kan være i ligger på fødegangen i stedet, så det er vel også rart bare at skulle hygge jer 3 ( 4 )

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Baagøe skriver:

Det er det. Jeres lyder da også til at blive hyggelig

Det er jeg også helt sikker på at den bliver, tak

Anmeld

26. december 2010

Isabella_mor

Aprilmor11 skriver:

Hehe jah det jo lige det .. Det kan være i ligger på fødegangen i stedet, så det er vel også rart bare at skulle hygge jer 3 ( 4 )

ja det er jo lige det...  

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Silvermist skriver:

Vi skal fejre nytårsaften her i vores dejlige rækkehus og bliver 10 i alt, os 4, min mands bror, hans kone, deres 3 børn og en af vores rigtig gode venner.

Det bliver super hyggeligt. Vores ældste datter Isabella på 3½ år bliver så glad. Hun og hendes jævnaldrende kusine og rigtig gode veninde leger super godt sammen. Victoria vil helt sikkert også nyde selskabet, men vi er dog forberedt på lidt gråd og minimum søvn pga. fyrværkeriet og larmen. Men det skal nok gå.

Menuen har vi ikke helt bestemt os for, måske hamburgerryg med en masse lækkert tilbehør. Forretten skal være nem og børnevenlig, så jeg har overvejet at lave en omgang god og fyldig hjemmelavet aspargessuppe. Og så skal vi have is til dessert.

Glæder mig

Det lyder også som en helt fantastisk aften Dejligt at ungerne kan enes , det er så dejlig, nemt

Anmeld

26. december 2010

Aprilmor11

Astasmor skriver:

Vi skal over til min kærestes bror og hans kæreste og spise og så hjem igen. Det bor 2 blokke fra os. Vi skal så bare hygge hjemme med lille pigen, så skal vi måske hen til skoletrappen ( Horsens) og se ud over hele byen når der bliver fyret af. Asta ligger i barnevogn og sover nok på det tidspunkt.Måske skal jeg så over til dem vi skal spise ved senere når Asta sover helt og sådan.

Lyder rigtig hyggeligt

Anmeld

26. december 2010

twinboys

Vi skal besøge nogle venner og vi bliver 4 par og alle har børn med

Anmeld

26. december 2010

malenecl

Aprilmor11 skriver:

Ja, jeg keder mig lidt, så tænkte at jeg ville lave en lille hygge tråd

Hvad skal i til nytår ?

Jeg skal hjem til en veninde som også venter sig, vi starter vidst ud med at jeg, hendes kæreste og hende skal hjem til hendes forældre og spise og så ellers bare ren rå-hygge bagefter

Mig og min forlovede skal hjem til min mor og stedfar og spise og hygge der resten af aften . Gider ikke noget vildt med vennerne, når jeg er gravid og vi har fået os en lille hundehvalp .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.