Hvad skal i til nytår :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

NinaNymannMadsen

Aprilmor11 skriver:

Lyder rigtig hyggeligt

ja det syntes jeg også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2010

Louisesam

Jeg skal til Finland med kæresten og vores 3 måneder gamle søn Kæresten er halvt finne og har familie deroppe...  det bliver koldt, men elsker Finland, så glæder mig rigtig meget

Anmeld

27. december 2010

KarinaBF

Vi skal til egholm (en lille ø ved aalborg) hvor min svoger og svigerinde har lånt et hus !

Vi bliver 5 voksne, 3 børn (1 på 2 år og 2 på 9 år) og en hund

Vi skal have oksemørbra med lækkert tilbehør til.
min mand er kok så han står for maden det bliver lækkert

En stille og rolig hyggelig aften er jeg sikker på

glæder mig til ren råhygge

Anmeld

27. december 2010

LinLin

Vi skal være hjemme med alle tre drenge (dvs min, hans og vores  ) - det er første gang vi holder med hans søn (vi har været sammen i tre år...) og selvfølgelig også Adams første, eftersom han blev født i september.

Ved ikke hvad vi skal have, men det bliver nok oksemørbrad eller noget i den stil. Og så tror jeg da vi skal have is til dessert

Men altså: bare stille og roligt!

Anmeld

27. december 2010

mortilsofieogsara

jeg skal holder en stille og rolig nytår ved min mor og stedfar sammen med min lille datter og min bror. min ældste datter er ved sin far og min kæreste er til fest hos nogle fælles venner

Anmeld

27. december 2010

SiLiMiMa

har vist svaret på det samme før jul, men det er da lige meget!

vi skal hele banden hjem til mine forældre Min bror og hans familie (kone og 2 børn) kommer også.

Så skal vi spise min mors gode nytårsmad (hamborgryg, kålpølser, grønlangkål - som kun min mor kan lave den! og brunede saltkartofler. Vi skal spille spil og hygge og lave lidt fyrværkeri kl. midnat

Maia på 2år bliver og sover, mens vi andre kører hjem hen på natten og dagen efter kommer mine forældre med maia og så skal vi fejre min ældste datters fødselsdag - hun blir 7 år nytårsdag

Glæder mig!

heise

Anmeld

27. december 2010

liwsmor

Aprilmor11 skriver:

Ja, jeg keder mig lidt, så tænkte at jeg ville lave en lille hygge tråd

Hvad skal i til nytår ?

Jeg skal hjem til en veninde som også venter sig, vi starter vidst ud med at jeg, hendes kæreste og hende skal hjem til hendes forældre og spise og så ellers bare ren rå-hygge bagefter

vi ved det ikke helt, for vi skal faktisk hos et venpar men vi gider ikke da de er så overfalsk så vi ved ikke om vi skal holde for os selv med andre venner eller med min kæreste forældre

Anmeld

27. december 2010

Aprilmor11

liwsmor skriver:

vi ved det ikke helt, for vi skal faktisk hos et venpar men vi gider ikke da de er så overfalsk så vi ved ikke om vi skal holde for os selv med andre venner eller med min kæreste forældre

Det er da heller ikke noget ved så .. Men syns da klart også at det andet lyder til at være hyggeligt

Kram ..

Anmeld

27. december 2010

wamse

Jeg holder nytårsaften her hjemme med min datter, min mor og yngste lillebror.

Menuen er:

• Hummersuppe
  • culottesteg m. flødekartofler, salat og rødvinssauce
  • dessert ligger hen i det uvisse endnu

Min søn på 15 skal over til en kammerat, hvor han så for første gang skal forsøge sig lidt med alkohol Så jeg holder mig total alkoholfri, så jeg kan køre, hvis han har brug for mig

Anmeld

27. december 2010

KajaHH

Som det ser ud nu, skal vi bare være os selv herhjemme, hvor vi skal ha noget godt at spise og ellers bare hygge os.

Og passe en pige der har fået skoldkopper og   for  vores to andre børn ikke lige bliver syge til selve aftenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.