Julegave fra arbejdet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2010

dorthemus

Jeg fik en kurv med chokolade, kaffe, whiskey og en god flaske rødvin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2010

JustAnotherName

Jeg har fået gave - men venter PÆNT  med at åbne den til juleaften

Anmeld

23. december 2010

KarinaIda

Jeps har fået

Har fra mit ene arbejde fået en rosendahl mistelte juleophæng til vinduet.

Fra mit andet arbejde fik jeg en kæmpe kurv med 4 forskellige flasker vin i, en masse godter, en julehilsen og en fordelskort...

er super glade for mine gaver!!!

Anmeld

23. december 2010

twinboys

dorthemus skriver:

Det er simpelthen så lousy...og et åndssvagt sted at spare Jeg synes man skal give lidt anerkendelse til sine medabejdere

Lige min mening...

Anmeld

23. december 2010

Kløver

lotte31 skriver:

Hejsa 

kunne da godt tænke mig at høre om i har fået julegaver fra jeres arbejde, og hvis i, som mig,  ikke har kunnet vente med at åbne dem, vil jeg da også gerne høre hvad i evt. har fået

Lotte

Jeg arbejder ikke, så har jo heller ikke kunne modtage, men min mand fik i julegave, en rigtig lækker rygsæk (han kunne vælge mellem 9 forskellige ting) , og en stor julekurv, med vin, champagne og lækkerier

Anmeld

23. december 2010

CeViss

Jeg har ikke åbnet min gave endnu.

Men ved at det er det samme hvert år.

Og det er et city gavekort på 500 kroner

Anmeld

23. december 2010

Isabella_mor

jeg har ikke fysisk fået min julegave men jeg ved at jeg får en brødkurv fra Erik bagger... jeg skal bare tage mig sammen og tage ud og hente den...  men mon ikke de har den liggende til mig.. ellers så vil jeg lave en scene... ja jeg vil! 

Anmeld

23. december 2010

mukka88

Baagøe skriver:

At man skal være glad for det arbejde man har

helt rigtigt  

Anmeld

24. december 2010

TbCp

Jaa det har jeg da...

Men, jeg er privat dagplejer så gaverne er jo fra dagplejeungerne

Anmeld

24. december 2010

K.Rehder

Det er nogle lækre gaver mange af jer har fået (måske man skulle få arbejde i det private)

Var selv statsansat indtil for nylig (nu: udlært, barsel og nyt job) og ved at der i år vanker der absolut ingen julegave, tvært imod...Der skal i stedet fyres 10 medarbejdere...

sidste år fik vi dog alle en Eva Solo kande med sort frakke og to glas i samme mærke og selvfølgelig en ordentlig røvfuld Magasin chokolade. Så kan sagtens mærke at det offentlig skal til at spare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.